پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
به گزارش کازرون نما؛ در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش باد و رعد و برق و آبگرفتگی معابر ستاد مدیریت بحران، از شروع بارندگی در حال آماده باش بوده و در صورت مشاهده و گزارش عوامل اجرایی ستاد مدیریت بحران جهت رفع مشکل سریع به محل اعزام می شوند/ از ابتدای شیوع ویروس کرونا نسبت به گندزدایی و ضدعفونی روزانه کلیه معابر سطح شهر و ... اقدام نموده است.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش باد و رعد و برق و آبگرفتگی معابر ستاد مدیریت بحران، از شروع بارندگی در حال آماده باش بوده و در صورت مشاهده و گزارش عوامل اجرایی ستاد مدیریت بحران جهت رفع مشکل سریع به محل اعزام می شوند.
لازم به ذکر است شهرداری کازرون در چندماه گذشته به صورت مستمر جهت تقسیم کار و برنامه ریزی چندین بار تشکیل جلسه داده و تمهیدات لازم از جمله هرس درختان، فراهم کردن تجهیزات لازم، ساماندهی نیروها، لایروبی جداول سطح شهر، اجرای جداول سطح شهر، ایجاد خاکریز جهت هدایت آبهای سطحی، حذف علف های هرز توسط واحد خدمات شهری و فضای سبز و... اقدام نموده است. 
در همین خصوص شهردار کازرون از شهروندان خواست از تردد غیرضروری در معابر، پارک خودرو و نشستن و عبور از زیر درختان و سازه های فلزی به ویژه پارک ها و بوستان های سطح شهر به علت وزش شدید باد و طوفان خودداری نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ١٢۵ آتش نشانی تماس حاصل نمایند. 
این در حالی است که ستاد مدیریت بحران شهرداری کازرون در همه حوزه ها فعال بوده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا نسبت به گندزدایی و ضدعفونی روزانه کلیه معابر سطح شهر، مسدود کردن بوستان ها و مراکز تفریحی، ضد عفونی اماکن عمومی و مکان های پرتردد، چاپ و نصب بنر و پیام های بهداشتی، جمع آوری سد معبر و مراکز تجمع و ... اقدام نموده است لازم به توضیح است که این اقدامات تا پایان بحران کرونا ادامه خواهد داشت.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18583 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳