پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
در گفتگویی زنده در اینستاگرام ریاست فدراسیون هندبال اعلام شد:
به گزارش کازرون نما؛ با اعلام فدراسیون هندبال و به علت شیوع ویروس کرونا، پرونده لیگ برتر هندبال مردان با اعلام قهرمانی مس کرمان، و نایب قهرمانی شهید شاملی کازرون به پایان رسید.
نائب قهرمانی تیم شهید شاملی کازرون در لیگ برتر هندبال

با اعلام فدراسیون هندبال و به علت شیوع ویروس کرونا، پرونده لیگ برتر هندبال مردان با اعلام قهرمانی مس کرمان به پایان رسید.

به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رییس فدراسیون هندبال در گفتگویی زنده در صفحه اینستاگرامی خود تکلیف لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را مشخص کرد و سه تیم برتر این فصل را اعلام نمود.
علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال گفت: با توجه به مذاکرات و صحبت‌های انجام شده با مدیران عامل باشگاه‌ها و کارشناسان، تیم مس کرمان به عنوان قهرمان شناخته شده و تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.
علیرضا پاکدل رییس فدراسیون اعلام کرد که امسال هیچ تیمی از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط نخواهد کرد و  تیم‌های پرسپولیس بهبهان، کیمیا کاشت کردستان، مشهد و قم فصل آینده می‌توانند در لیگ برتر حاضر شوند.
تیم‌های مس کرمان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی، جواز حضور در فصل آینده جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردند.
این فصل از لیگ برتر هندبال در حالی به پایان رسید که رقابت تیم‌ها در مرحله دوم تیم‌ها و پایان هفته سیزدهم برگزار شده بود و تیم‌های مس کرمان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در مکان‌های اول و دوم قرار داشتند، اما با شیوع ویروس کرونا، ادامه بازی‌ها لغو شد.





 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳