پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
به گزارش کازرون نما؛ بهره برداری از" شاد"(شبکه اجتماعی دانش آموزی) با پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شد.
به گزارش کازرون نما؛ مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، وزارت آموزش و پرورش در راستای تبیین اهداف، تشریح اقدامات انجام گرفته و آغاز به کار شبکه اجتماعی دانش آموزان "شاد" اطلاعیه‌ای صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

به استحضار می رساند به برکت نیمه شعبان المعظم و میلاد خجسته قائم آل محمد(عج) ، با پیگیری های مستمر مقام عالی وزارت و همکاری وزارت ارتباطات ، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و  تلاش شبانه روزی تیم فنی ، اجرایی و حقوقی ،  پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP با مالکیت و مدیریت وزارت متبوع، پس از انجام تست های مختلف، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است. مقتضی است پیرو هماهنگی ها و مذاکرات قبلی ، با عنایت به موارد ذیل ، اقدام فرمائید.

۱- مدیران ، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به تدریج بر اساس بخشنامه معاون محترم آموزش ابتدایی، اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس http://Shaddl.medu.ir لینک شاد را دریافت و نصب کنید.

▪︎تذکر ۱ : برای سهولت، این لینک توسط مرکز فناوری وزارت برای کلیه مدیران مدارس ابتدایی  پیامک می شود.

 ▪︎تذکر ۲ : زمان و نحوه ورود و بهره برداری مدارس متوسطه، متعاقبا توسط معاون محترم آموزش متوسطه اعلام خواهد شد.

۲- برای پاسخگویی به سوالات احتمالی ، تیم فنی در مرکز فناوری وزارت مستقر هستند و با شماره تلفن ۵-۸۸۹۱۴۴۹۰ (۰۲۱) از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ روزهای کاری صرفا به سوالات کارشناسان مناطق و استان ها پاسخگو خواهند بود.

۳- برای پاسخگویی به سوالات احتمالی مدیران ، معلمان و دانش آموزان هم مرکز پاسخگویی ویژه ای با شماره( ۴۳۰۸۱-۰۲۱) پیش بینی و از ساعت ۹صبح تا ۱۴ روزهای کاری در دسترس قرار دارد.

۴- در صورتی که پیام رسان های داخلی، شرایط و ضوابط مد نظر آموزش و پرورش را تامین و تضمین کنند، قابلیت افزوده شدن به پلت فرم شاد را خواهند داشت، لذا در حال حاضر انتخاب اولیه پیام رسان ها توسط مدیران مدارس در سناد، منتفی است.

۵. ادعا شده است که پلت فرم فعلی نسبت به آنچه قبلا توسط پیام رسانها پیش بینی شده بود، قابلیت های بیشتری در یادگیری تعاملی خواهد داشت. که به تدریج با ورود و استفاده معلمان و دانش آموزان توسعه یافته و در دسترس قرار می گیرد.

۶- برای نظارت مدیران و مسئولان آموزش و پرورش در سطوح مختلف ، داشبورد مدیریتی و نظارتی ویژه ای طراحی شده است که پس از نصب شاد از زبانه ورود مدیران ستادی، استانی و شهرستانی و ثبت کد ملی و شماره تلفن در دسترس خواهد بود.قابلیت های این داشبورد به تدریج افزوده خواهد شد.
داده های این داشبورد ساعت ۲۴ هر شب به روز آوری می شود.

۷- این پروژه به ادعای صاحب نظران یکی از عظیم ترین پروژه های it کشور است ، لذا خواهشمند است به برکت نیمه شعبان المعظم، تمام هوش ، استعداد و خلاقیت خود را برای اطلاع رسانی درست و هماهنگی برای حضور تدریجی همه مدیران و آموزگاران دوره ابتدایی  ، اعم از دولتی و غیر دولتی تا پایان روز شنبه بسیج فرمائید.

۸- حضور تدریجی دانش آموزان به کلاسها و مدارس خود، از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه انجام خواهد گرفت. قبل از این تاریخ به درخواستها پاسخی داده نمی شود.

۹- تمام اطلاعیه های مربوط به شاد صرفا از طریق کانالهای پیش بینی شده در شاد و یا پایگاه اطلاع رسانی وزارت متبوع انجام می شود، کلیه کانالهای ایجاد شده به نام شاد در فضای مجازی غیر موثق و غیر مرتبط با وزارت آموزش و پرورش است.

۱۰- این پیام برای کلیه مدیران مدارس ابتدایی ارسال شده است :
《مدیر محترم
سلام و تبریک میلاد حضرت قائم (عج)
لطفا برای نصب شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) روی لینک زیر کلیک کنید:






http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18579 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳