پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
حسین رضازاده؛ عضو هیئت رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: 
به گزارش کازرون نما؛ رضازاده با اشاره به سخنان کارشناسان و مسئولان وزارت بهداشت برای ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: اجرای این طرح باید حداقل ۲۰ تا ۳۰ روز دیگر ادامه داشته باشد.
به گزارش کازرون نما؛ حسین رضازاده با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرح خوب و مفیدی بود که دولت آن را در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجرایی کرد و ما معتقدیم باید این طرح حداقل 20 الی 30 روز دیگر ادامه داشته باشد تا ما به ثباتی در بحث مهار ویروس کرونا برسیم.

 

عضو هیئت رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق نظر کارشناسان و مسئولان وزارت بهداشت در حال حاضر باید این طرح با همان قدرت اولیه ادامه داشته باشد تا بتوانیم وارد مرحله کنترل بیماری شویم.

 

وی با اشاره به همکاری خوب مردم با اجرای این طرح گفت: قطعا اگر این طرح از سوی دولت ادامه دار باشد مردم نیز همکاری شان را ادامه خواهند داد. تعطیلی مدارس و دانشگاه ها اقدام خوبی بود که از سوی دولت انجام شد اما ما معتقدیم برخی مشاغل نیز همچنان باید تعطیل باشند تا از ازدحام و تجمعی که باعث شیوع این ویروس می شود، جلوگیری شود.

 

نماینده مردم کوهچنار و کازرون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر باید اولویت دولت مهار و کنترل بیماری با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، حمایت از کادر درمان و پزشکان که در خط مقدم هستند و در مرحله بعد کمک به برخی مشاغل و بخش های اقتصادی که در بحث بحران کرونا آسیب دیده اند، باشند.






http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18567 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹