پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
دروازبان تیم ملی هندبال ایران و تیم باشگاهی شهید شاملی کازرون:
به گزارش کازرون نما؛ بازیکنان و مسئولان باشگاه‌ها با پایان اعلام شدن لیگ برتر با وجود شیوع کرونا مشکلی ندارند/ اگر لیگ ادامه پیدا کند برای تمرین حداقل یک ماه زمان لازم است که با وجود بازیکنان در شهرهای متفاوت خود این نیز باعث گسترش ویروس می شود/ ادامه لیگ هم ضرر مالی دارد و هم برای بازیکنان آسیب به دنبال خواهد داشت/ مسابقات آسیایی نباید فراموش شود.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از ایسنا، علی رحیمی دروازه‌بان تیم ملی هندبال و تیم باشگاهی کازرون، در مورد ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال در شرایط کرونا اظهار کرد: با این شرایط پیش آمده با شیوع کرونا بهتر است که فدراسیون هندبال اختتامیه لیگ را اعلام کند. اگر لیگ ادامه پیدا کند حداقل یک ماه نیاز به تمرین داریم و در این شرایط هر بازیکن از یک شهر در تمرینات تیم حاضر می شود. این‌ها خود عاملی برای انتشار ویروس خواهد بود. در این شرایط بازیکنان با پایان لیگ هیچ مشکلی ندارند.

وی افزود: جدای گسترش ویروس کرونا ادامه لیگ هم برای باشگاه‌ها ضرر مالی دارد و هم برای بازیکنان آسیب به دنبال خواهد داشت. امیدوارم که رییس فدراسیون اختتامیه لیگ برتر را اعلام کند. فکر می‌کنم مدیران باشگاه ها نیز با این قضیه مشکلی نداشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه‌ها مشکلی در پرداخت دستمزدهای بازیکنان نخواهند داشت گفت: اگر فدراسیون اختتامیه لیگ را اعلام کند و با تیم‌ها صحبت کند فکر نمی کنم مشکلی برای پرداخت‌ها وجود داشته باشد. کرونا یک مشکل بین المللی است و مختص یک رشته‌ و یا یک کشور نیست که باشگاه‌ها بخواهند از این بابت مشکل ایجاد کنند. المپیک که آنقدر مهم است یک سال به تعویق افتاد. ما در تیم کازرون تاکنون ۸۰ درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته‌ایم و تنها ۲۰ درصد مانده است و مطمئنا از این بابت مشکلی نداریم.  

دروازه بان تیم هندبال کازرون در خصوص جام باشگاه‌های آسیا گفت: یک ماه تا یک ماه و نیم دیگر باید اسامی تیم‌های اعزام به جام باشگاه‌های آسیا مشخص شود. مس کرمان، کازرون و ذوب آهن رده های اول تا سوم جدول کنونی هستند. شاید در ادامه لیگ هم تغییر آنچنانی در جدول ایجاد نشود. شاید جایگاه تیم های اول تا سوم کمی تغییر کند اما سایر تیم‌ها تغییر زیادی در جدول نخواهند داشت. در مورد اعزام تیم‌ها به جام باشگاه‌ها فدراسیون باید با تیم‌ها صحبت کند. شاید یک تیم اول یا دوم هم شود ولی نخواهد عازم جام باشگاه‌ها شود. هزینه زیادی برای اعزام نیاز است و شاید هر باشگاهی از پس آن برنیاید. در این صورت تیم سوم هم شانس خواهد داشت.

رحیمی افزود: مدیر عامل کازرون روز اول هدف خود را مشخص کرد و مشکلی از بابت اعزام تیم به جام باشگاه‌های آسیا ندارد. سال گذشته هم که یک تیم مشکل داشت و گفته بود نمی‌تواند برود که مدیرعامل کازرون اعلام کرد که می‌تواند تیمش را بفرستد. ما از این بابت مشکلی نداریم و عازم جام‌ باشگاه‌ها خواهیم بود.

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در مورد تیم ملی هم گفت: مسابقات آسیایی دو سال دیگر است. فدراسیون هندبال باید از اکنون یک برنامه ویژه برای این مسابقات داشته باشد و نگاه ویژه‌ای نسبت به این مسابقات داشته باشد. باید هر چه زودتر اردوها را در سطح خوبی برگزار کند، سرمربی تیم ملی را مشخص و حضور لژیونرها را قطعی کند. باید لژیونرها و سایر بازیکنان با تمرین کنار یکدیگر به هماهنگی برسند و تمرین کنند تا تیم ملی در آسیا نتیجه بگیرد.  

وی افزود: اغلب ترکیب تیم ملی تا ۱۰ روز قبل اعزام مشخص نبوده و فدراسیون نمی‌داند نام کدام لژیونرها را در ترکیب تیم ملی داشته باشد. اینها مشکلاتی را ایجاد می‌کند و نتیجه‌ای که همه انتظار دارند حاصل نمی‌شود. امیدوارم این اشتباهات و این کمبودها با یک برنامه ریزی درست حل شود. مطمئنا پاکدل مدیر قوی است و می‌تواند این مشکلات را حل کند. ما هم به عنوان یک بازیکن تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه برای تیم ملی حاصل شود.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18552 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵