پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
دکتر برامکی:
پس از چند روز کنترل بیماری کرونا و بهبود اکثریت بیماران مبتلا، متأسفانه دیشب نتیجه آزمایش ۳نفر از افراد مشکوک بستری مثبت اعلام شد و تعداد بیماران این شهرستان به ۱۷ نفر رسید/ موج دوم بیماری در راه است
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کازرون، رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: پس از چند روز کنترل بیماری کرونا و بهبود اکثریت بیماران مبتلا، متأسفانه دیشب نتیجه آزمایش ۳نفر از افراد مشکوک بستری مثبت اعلام شد و تعداد بیماران این شهرستان به ۱۷ نفر رسید. 
وی در ادامه ضمن تشکر از همه مردم شهرستان بابت همکاری با کادر درمانی گفت: تعطیلی بموقع بازارها و مغازه‌های غیرضروری شهرستان و همکاری اکثریت مردم در رعایت قرنطینه خانگی و تشکیل گروه های مردمی برای گندزدایی معابر، خیابان‌ها، آپارتمانها و ادارات خود عامل مهمی در کنترل رو به رشد این بیماری بود. 
اما آنچه مجموعه درمانی کشور را نگران کرده است *موج دوم فراگیری* این بیماری در دهه دوم فروردین ماه است. 
با عدم توجه جمعی از مردم مناطق آلوده به هشدارها و تذکرات کارشناسان و مسئولین و انجام سفرهای غیرضروری به بقیه مناطق کشور، این احتمال جدی و مجدد دارد که از ۱۰فروردین در صورت انجام سفرهای درون شهری عیدانه مثل بازدیدها و سیزده‌بدر و... و سفره ای درون شهری شاهد گسترش این ویروس در سطح شهرستان باشیم که تایید ۳مورد بیمار جدید نشانه اولیه آن است.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18530 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲