پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

از قدیم گفته اند همه برق می گیره ما هم چراغ موشی، آخر فسقلی بی پدر و مادر که معلوم نیست از کدام گور آمدی، آمریکا، چین و یا مکزیک؟ نمی دانم مرض داشتی (نقوصک بالا) که به ایران آمدی، آن هم قم؟ آخر قم شهر مرزی بود، فرودگاه داشت، گمرک داشت، با چین مراوده ی مستقیم داشت که رفتی آن جا تا این همه برای مردم بی چاره ی قم و آخوندهای بی تقصیر شایعه بسازند و بگویند تقصیر طلبه های چینی بوده که رفته اند چین و گربه خورده اند. جناب کرونای عزیزتر از جانِ طرفداران آمریکا، تو را به خدا به این شایعه سازان بگو که مسلمان چه چینی چه ایرانی چه اروپایی، گربه و سوسک و عقرب و خفاش نمی خورد. این ها در دین اسلام حرام است. پاک ترین غذاها مال ما مسلمان هاست.

حالا از این ها هم در گذر این که می گویند تو از همه ی ویروس ها ضعیف تری مثلاً از آنفولانزای خوکی و مرغی. حتی می گویند از ویروس کشنده ای به نام پراید هم ضعیف تری. پس چرا این همه آدم می کشی؟

می دانی بعضی از این آمریکاپرستان چه گفتند. حیف که شعور نداری بعضی چیزها را بفهمی و تحلیل کنی. اگر شعور داشتی خوب بود. مثلاً به این منافقینی که می گویند علت این همه بلاهای طبیعی و غیرطبیعی که در کشور ما می آید همه به خاطر مرگ بر آمریکاست؛ کاشکی مرد می شدی و می رفتی تو دماغ این جور آدما و می رفتی تو مغز کله شان -اگر داشته باشند- و می گفتی آدم بی همه چیز چرا من (یعنی کرونا) پدر آمریکایی ها هم درآوردم مگر آمریکایی ها هم مرگ بر آمریکا می گویند. چرا پدر مردم چین، انگلیس بیچاره، فرانسه و روی هم رفته بیش از 109 کشور دنیا را رفته ام و همه را آلوده کرده ام، نکند آن ها یواشکی منورالفکرها و سلبریتی ها و فرصت طلبانشان مرگ بر آمریکا می گویند و ما خبر نداشتیم البته این که می گویند: فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه درباره ی تو گفته اند. چون همه ی پزشکان و وزیر بهداشت هم می فرمایند که تو از همه خاندانت ضعیف تری اما این که چرا این همه آدم می کشی، خدا عالم است.

 راستی یک سوال دیگر که واقعاً تو دلم مانده، خُب به ایران آمدی خوش آمدی نه ببخشید بد آمدی. به قم هم آمدی غلط فرمودی. مردکه ی بی همه چیز نفهم. اما چرا یک راست توی قم آن هم یک روز قبل از انتخابات؟ نمی گویم که نیستی؟هستی! خوب هم هستی! خواستی انتخابات به هم بریزی. اما من ا... به کوری چشم تو و ویروس های هم پیمانت نتوانستی. اما متأسفانه شرکت کم شد. می دانی چرا؟ چون یک علتش تو بودی، البته سیاست مداران می گویند مردم از ترس تو کمتر پای صندوق های رأی آمدند. نه به خاطر عملکرد دولت روحانی خلاصه خوب آبروداری کردی. الهی که سایه ی دولت تدبیر و امید همیشه بر سر شما ویروس هایی که به موقع ظاهر می شوید و کار چاق کن معرکه می شوید مستدام باشد.

امیدوارم که تو و امثال تو خدا نابودتان بکند، که اسفند ماه و عید نوروز و دید و بازدید ما را خراب کردی. هرسال این موقع مملکت جنب و جوشی داشت. بازار پر از آدم، خیابان ها مملو از ترافیک، همه برای خرید شب عید دست و پا می شکستند، عده ای آماده ی رفتن به گناوه و کیش و قشم می شدند. که تو آمدی و همه را این دم عیدی خانه نشین کردی. می دانی ویروس خوشگل تو دل برو چه کار کردی؟ دانشگاه ها، مدرسه ها، نمازجمعه، نماز جماعت، مساجد، حتی مجلس شورای اسلامی، بقاع متبرکه ی امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س)، دید و بازدید عید، غذافروشی ها به ظاهر- همه را تعطیل کردی. اما چرا بانک ها را تعطیل نکردی؟ تا عده ای از کارمندان بیچاره به خاطر وجود توی نامردِ بی همه چیز! به دیار باقی بشتابند. خیلی برام مسئله است.؟ که گناه آن ها به گردن کیست؟

دوباره ببخشید جناب ویروس منحوس منقوص، یک چیز دیگر به عقل ناقصم رسیده اینجوری که تو همه جا را تعطیل کردی نکند مانوری باشد، برای یک کودتای خزنده. البته نه در کشور ایران. اینجا کور خواندی چون حضرت امام(ره) فرمود: در ایران هیچ وقت کودتا نمی شود. برای کشورهای دیگر می گویم.

حالا یک تشکر! من به سهم خودم از شما جناب ویروس عزیز تشکر می کنم. چون واقعاً آمدی و همه را محک زدی. مرد و نامرد و انسان متمدن و وحشی را، ایرانی و ضد ایرانی را مشخص کردی. می دانی عده ای به خاطر تو، ناجوانمردانه ماسک و ژل و مواد ضدعفونی کننده و الکل و دستکش چقدر احتکار کردند و گران فروختند. و عده ای هم مرد و مردانه خریدند و بین مردم مجانی تقسیم کردند. تو آمدی تا عده ای، احادیث و روایات و آیات قرآن را ناجوانمردانه به باد استهزا بگیرند. آری می دانم همان ها که دعا را مسخره می کردند، وقتی که خودشان گرفتار تو می شوند سر به آسمان بلند می کردند. تو آمدی تا پرستاران و پزشکان متعهد و انسان به عنوان رزمندگان خاک ریز اول جبهه ی مبارزه با تو قلمداد شوند. تو آمدی تا مردم بدانند که دید و بازدید عید نوروز، کلاس های مدرسه و دانشگاه، انجمن ها، خرید و فروش، مسافرت ها، پارک رفتن ها، تفریحات، قدم زدن در کوچه و خیابان ها نعمت هایی بود که از آن ها گرفته شد. تو آمدی تا مردم معنای ترس از داعش را درک کنند.

تو آمدی تا بعضی بازاری ها که همیشه به کمی درآمد می نالیدند و ناشکری می کردند، حالا بگویند یاد پارسال. کاش به اندازه ی پارسال درآمد داشتیم.

و اما ای ویروس عزیز، ما تو را به لطف خدا و با یاری همدیگر نابود می کنیم. با رعایت بهداشت، دست ندادن، ماسک زدن و دستکش پوشیدن -مخصوصاً در اماکن مشکوک- و ترک مسافرت های غیر ضروری. انشاءا... تو را به زمین خواهیم زد و به قول رهبری بر خلاف میل مخالفان ایران اسلامی، جهان را شگفت زده می کنیم و با عشق و علاقه در پایان می گویم: خوانندگان عزیز، عیدتان مبارک! و همیشه سلامت باشید.

والسلام
نویسنده: کاظم دهقانیان فرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸