پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
فرماندار کازرون در جلسه قرارگاه مقابله با کرونا:
به گزارش کازرون نما؛ داریوش دهقان در جلسه قرارگاه مقابله با کرونا با بیان اینکه خطر این بیماری بسیار جدی است اظهارداشت: مردم کازرون که در کشور برای مبارزه با کرونا الگوی کشوری هستند با همدلی و اتحاد به مبارزه به این بیماری می‌پردازند.
به گزارش کازرون نما؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، داریوش دهقان در جلسه قرارگاه مقابله با کرونا با بیان اینکه خطر این بیماری بسیار جدی است اظهارداشت: مردم کازرون که در کشور برای مبارزه با کرونا الگوی کشوری هستند با همدلی و اتحاد به مبارزه به این بیماری می‌پردازند.

فرماندار ویژه کازرون با بیان اینکه ۲۵ کمپ تست کرونا در شهرستان فعال است افزود: ۷۵ اکیپ مردم نهاد نیز در شهر کازرون برای ضدعفونی و مقابله با کرونا فعال هستند.

بهترین روش پیشگیری، خودقرنطینگی، و توجه به توصیه های متخصصان و پزشکان و نکات بهداشتی می باشد.

وی با تشکر از اقدام خودجوش بازاریان برای تعطیلی بازار بزرگ کازرون از مردم خواست تا به توصیه پزشکان و کارشناسان عمل کنند و از تجمع و تردد غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند.

دهقان با تاکید بر پرهیز مردم از مسافرت‌های نوروزی گفت: ورودی‌های شهرستان کازرون برای جلوگیری از تردد مسافران غیربومی کنترل می‌شود.

وی خواستار همکاری همه فعالان فضای مجازی برای هشدار و آگاهی مردم در مورد خطر بیماری کرونا شد.

دهقان گفت: بهترین روش پیشگیری ،خودقرنطینگی،و توجه به توصیه های متخصصان و پزشکان و نکات بهداشتی می باشد.

دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون به تشریح وضعیت بیماری کرونا و خطرات پیش‌رو در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و تجمع و رفت و آمد در اماکن عمومی پرداخت و تاکید کرد: مردم باید بیماری کرونا را جدی بگیرند و از رفت و آمد در اماکن عمومی جدا خودداری کنند و در خانه بمانند.

وی از مردم خواست به توصیه کارشناسان و کادر پزشکی توجه کنند و از سفرهای نوروزی خوداری کنند وگرنه شاهد عواقب نگران‌کننده در شهرستان خواهیم بود.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18509 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴