پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
به گزارش کازرون نما مهدی صادق‌زاده رئیس سازمان گفت: پیش از ظهر امروز مادر این کودک با حالتی سرآسیمه و گریان با سامانه 125 آتش‌نشانی کازرون تماس گرفت و بدون شرح ماجرا فقط تقاضای کمک برای نجات کودک خود کرد.
به گزارش کازرون نما، و به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، مهدی صادق‌زاده رئیس سازمان گفت: پیش از ظهر امروز مادر این کودک با حالتی سرآسیمه و گریان با سامانه 125 آتش‌نشانی کازرون تماس گرفت و بدون شرح ماجرا فقط تقاضای کمک برای نجات کودک خود کرد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی کازرون ادامه داد: بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل اعزام شد که در کمتر از یک دقیقه به آدرس اعلامی رسید.
وی اضافه کرد: بنا به گزارش آتش‌نشانان اعزامی، این مادر در حالی که کودک خود را در آغوش داشت و در حال دویدن به سمت خودروی آتش‌نشانی بود، از آنها تقاضای نجات کودک خود را داشت.
به گفته صادق‌زاده، گزارش آتش‌نشانان حکایت از این دارد که هنگامی که مادر این کودک می‌خواسته قطره خوراکی را در دهان کودک بریزد، ناگهان قطره از دستش رها شده و در گلوی کودک گیر کرده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی کازرون ادامه داد: در حالی چهره کودک به شدت کبود شده و در آستانه خفگی قرار داشت، آتش‌نشانان به سرعت ظرف قطره‌چکان را از گلوی کودک خارج کرده و امداد اولیه برای برگشتن تنفس او به حالت عادی را انجام دادند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه پس از اقدامات آتش‌نشانان تنفس کودک به حالت طبیعی بازگشت، افزود: در عین حال آتش‌نشانان اعزامی، هماهنگی لازم را جهت حضور نیروهای اورژانس انجام داده و کودک را پس از احیای تنفس به نیروهای اورژانس تحویل دادند.
به گفته صادق‌زاده، مادر این کودک به دلیل دستپاچگی به اشتباه به جای تماس با شماره 115 اورژانس با 125 آتش‌نشانی تماس گرفته بود که خوشبختانه با حضور به موقع آتش‌نشانان کودک او نجات یافت.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18479 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷