پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲
به گزارش دریافتی کازرون نما، دکتر شرافت رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) کازرون گفت: امروز نیز یک نفر به تعداد بیماران کرونایی شهرستان کازرون افزوده شد و تعدادشان به 6 نفر افزایش یافت.

به گزارش دریافتی کازرون نما، دکتر شرافت رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) کازرون گفت: امروز نیز یک نفر به تعداد بیماران کرونایی شهرستان کازرون افزوده شد و تعدادشان به 6 نفر افزایش یافت.

وی در ادامه گفت: از مردم شهرستان کازرون خواهشمندیم نسبت به رعایت بهداشت فردی خود و خانواده شان حداکثر احتیاط را رعایت نموده و اهتمام جدی داشته باشند. مهمترین عامل گسترش این بیماری ویروسی حضورغیرضروری مردم در اماکن عمومی است که منجر به افزایش آمار شهرستان شده است لذا از مردم خواهش می کنیم نسبت به خودقرنطینه ای خود و خانواده شان توجه جدی داشته باشند.

دکتر شرافت اضافه کرد: فرزندان شما در کادر درمانی بیمارستان ولی عصر(عج) تمام تلاش خود را برای کنترل این بیماری بکار بسته اند و تقاضا داریم هم شهرستانی های محترم با رعایت بهداشت فردی و عمومی و عدم حضور در مجامع عمومی و خلوت کردن خیابان ها و مراکز تجاری و تفریحی خود عامل گسترش این بیماری خطرناک نباشند.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲