پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:
رضازاده با بیان اینکه احتکار در هر شرایطی مصداق نظم و اخلال در نظم عمومی است، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه با محتکران مواد بهداشتی برخورد جدی کنند.


رضازاده با بیان اینکه احتکار در هر شرایطی مصداق نظم و اخلال در نظم عمومی است، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه با محتکران مواد بهداشتی برخورد جدی کنند.

« حسین رضازاده » با تاکید بر برخورد با افرادی که در شرایط فعلی جامعه اقدام به احتکار  مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی کرده اند، گفت: قطعا باید با کسانی که در شرایط فعلی جامعه اقدام به احتکار مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده کرده اند از طرف سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه برخورد جدی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و‌حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: احتکار در هر شرایطی مصداق نظم و اخلال در نظم عمومی است و در قانون نیز نحوه برخورد با محتکران به صورت مشخص و دقیق در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با این اقدام محتکران قطعا سلامت مردم و جامعه به خطر می افتد،چراکه مردم در حال حاضر به شدت نیاز به مواد ضدعفونی کننده و‌بهداشتی اعم از ماسک،الکل و ژل دارند و اگر در بازار این مواد به دلیل احتکار کمیاب باشد قطعا سلامت مردم به خطر می افتد و این مسئله ساده ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

نماینده مردم کوهچنار و کازرون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه اخباری که این روزها به گوش می رسد اخبار خوشایندی نیست و هر روز شاهدیم که در شهرهای مختلف گروهی از محتکران شناسایی ومورد برخورد قرار گرفته اند،قطعا باید سایر گروه های محتکر نیز با تلاش شبانه روزی سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه شناسایی و‌ به دلیل  اخلال در نظم عمومی مورد محاکمه و برخورد قرار گیرند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی جامعه ،مردم نیاز به آرامش دارند و هر اقدامی که باعث بهم خوردن این آرامش شود خیانت در حق مردم است ،کمیاب بودن مواد بهداشتی و ضدعفونی چیزی به جز از دست دادن امینت خاطر مردم و آرامش آنها نیست.

رضازاده خاطر نشان کرد: جامعه برای عبور از این وضعیت نیاز به همکاری همه دستگاهها،ارگان ها ،بخش  غیر دولتی و خصوصی ومردم دارد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴