پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس:
عبدالرضا قاسمپور: ساعت کاری کارمندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر تعیین شده اما مدیران، معاونان و روسای دستگاه‌های اجرایی باید به روال گذشته در محل کار حضور داشته باشند.
به گزارش کازرون نما، عبدالرضا قاسمپور گفت: ساعت کاری کارمندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر تعیین شده اما مدیران، معاونان و روسای دستگاه‌های اجرایی باید به روال گذشته در محل کار حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین از خدمات کارکنانی که به بیماری‌های زمینه‌ای از جمله ناراحتی قلبی، عروقی، تنفسی، دیابت، کلیه و غیره دچارند و جانبازان شیمیایی و افراد با سابقه پیوند اعضا و سایر افرادی که آسیب پذیر هستند در قالب دورکاری استفاده شود و صرفا در صورت ضرورت حضور فیزیکی در محل کار حاضر شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم با بانوان شاغل باردار یا دارای فرزند خردسال و دبستانی که با شرایط تعطیلی مهدکودک و دبستان مواجه هستند و به دلیل لزوم مراقبت‌های بهداشتی ضروری است در منزل حضور داشته باشند تا پایان هفته به صورت دورکاری و یا سایر روش‌ها به گونه‌ای که خدشه‌ای به انجام وظایف محوله و پاسخگویی مناسب به مراجعان وارد نشود، داشته باشند.
قاسمپور افزود: همچنین مدیران در صدور مرخصی برای کارکنانی که درخواست مرخصی دارند به خصوص کارمندان بالای ۶۰ سال، مادامی که خللی در روند انجام خدمات وارد نشود مساعدت لازم داشته باشند. 
وی ادامه داد: توصیه‌های بهداشتی نیز باید همواره مدنظر دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد و محیط کار به طور مداوم ضدعفونی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹