پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
با افزایش دانش، تعهد و مهارت کاری، تاثیرگذاری خود را دو چندان کنید/ رضا جاویدی: ۴۳ دبیر متوسطه اول، جدید الورود هستند/ وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم، ماندگاری، خاطره مطلوب، توجیه و... عنوان کرد/ هم دانش آموزان، اشرف مخلوقات اند و هم کلاس درس و مدرسه، مقدس ترین مکانی است که تعلیم و تربیت در آن صورت میگیرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون در مراسم گرامیداشت اولین سال تدریس دبیران جدیدالورود:
با افزایش دانش، تعهد و مهارت کاری، تاثیرگذاری خود را دوچندان کنید
به همت معاونت آموزش متوسطه، از دبیرانی که سال اول ورودشان به آموزش و پرورش کازرون است، تجلیل شد. 
به گزارش کازرون نما، رضا جاویدی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری ۴۳ نفر از دبیران دوره متوسطه، اعم از نیروهای رسمی، آزاد، پیمانی، حق التدریس، سرباز معلم و ...، برای اولین سال و به تازگی وارد عرصه آموزش و پرورش و دستگاه عظیم و ارزشمند تعلیم و تربیت شده اند، افزود: در راستای لزوم شناخت و تعامل بیشتر، تجربه گردانی و نیز ایجاد انگیزش در آنان و خیر مقدم ورودشان به آموزش و پرورش، این همایش تجلیل برگزار شد. 
وی هدف از برگزاری این مراسم را ماندگاری و ایجاد خاطره خوب و مطلوب در معلمان تازه وارد، و همچنین توجیه، هماهنگی و وحدت رویه در اجرای روش های متنوع و خلاقانه تدریس و اداره امور کلاس و آموزش در مدارس عنوان کرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون، ضمن تبریک به این عزیزان، با یادآوری این نکته که هم مخاطبان ما، که دانش آموزان هستند، اشرف مخلوقات بوده و هم کلاس درس و مدرسه، مهمترین و مقدس ترین مکانی است که تعلیم و تربیت و نیز نهادینه سازی ارزش های متعالی انسانی در آن صورت می گیرد، به معلمان جدیدالورود تاکید نمود که قدر، منزلت و ارزش تاثیر گذاری بی نظیر کار خودشان را بدانند و با افزایش مستمر دانش، تعهد و مهارت کاری خود، این تاثیر گذاری را دوچندان نمایند.
گفتنی است در این جلسه در مورد ساختار آموزش و پرورش، روش های و فنون مختلف و خلاقانه تدریس و همچنین در مورد راه حل های برخی از تعارضات پیش آمده در سرکلاس، نکاتی ارائه شد.
همچنین در این مراسم آقای حسین فصیحی، دبیر پیشکسوت آموزش و پرورش که سابقه حدود ۳۷ سال تدریس دارد، در جمع دبیران جدیدالورود، به بیان توصیه ها و خاطراتی جالب توجه در حوزه کلاس داری و روش های صحیح تربیت و تدریس پرداخت.
در پایان مراسم معلمان جدیدالورود، سوگندنامه معلمی را قرائت نموده و بر اجرای آن متعهد شدند و توسط آموزش و پرورش این شهر با هدیه ای از آنان تجلیل شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳