پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
دادستان کازرون، خبر داد:
انصاری فرد: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که اقدام به احتکار یا عرضه بالاتر از قیمت مصوب نمایند هشدار می دهم که با آنان برخورد قاطع خواهد شد/ مجازات هایی قبیل پلمپ واحد صنفی، حبس از شش ماه تا سه سال، جزای نقدی و حتی شلاق طبق قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی کشور.
انصاری فرد دادستان کازرون گفت: با توجه به شیوع جهانی بیماری کرونا ویروس و گسترش سریع آن که تاکنون کشورهای بیشماری را درگیر خود کرده و قربانیان فراوانی نیز داشته از متولیان امر منجمله شبکه بهداشت درمان می خواهیم هر چه سریعتر نسبت به اقدامات پیشگیرانه از قبیل آموزش های لازم عمومی به شهروندان، در اختیار گذاشتن کافی و حتی رایگان تجهیزات بهداشتی همچون ماسک، دستکش های طبی و یکبار مصرف، ژل، اسپری و مواد شوینده و ضدعفونی کننده و الکل در راستای پیشگیری از سرایت بیماری به عموم مردم، قرنطینه و معاینه سریع افراد مشکوک به بیماری کرونا، ضدعفونی کردن کلیه مراکز عمومی، نظارت و بازرسی جدی بر نحوه عرضه تجهیزات مذکور و اقداماتی مشابه انجام دهد.

 همچنین انصاری فرد بیان کرد: شایعاتی به گوش می رسد که برخی داروخانه ها مبادرت به احتکار و پنهان نمودن و حتی گران کردن تجهیزات و اقلام بهداشتی مذکور نموده اند و از همین جا به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که اقدام به احتکار یا عرضه کالاهای مذکور بالاتر از قیمت مصوب نمایند که هشدار جدی می دهم که با جان مردم بازی نکنند و نان خود را در خون مردم نزنند و به آنان هشدار می دهم برخوردی قاطع با آنان خواهد شد و مجازات هایی از قبیل پلمپ واحد صنفی، حبس از 6 ماه تا سه سال،جزای نقدی و حتی شلاق طبق قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی کشور در انتظار آنان می باشد و تحت هیچ عنوان موضوعی ساده نمی باشد که بخواهیم از آن عبور نماییم و جان مردم خط قرمز ماست.
نویسنده: adminam
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سرباز وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
اقدامات قانونی و قضائی درهمه موارد ، مخصوصا مواقع بحرانی و حوادث غیر مترقبه جهت جلوگیری سوءاستفاده کنندگان لازم است و همه مردم حمایت میکنند از این اقدام قاطع دادستان محترم..پایدار باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲