پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۲۳:۱۰
فرماندار كازرون خبر داد:
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون منصور صالحپور عصر امروز در شوراي اداري شهرستان كازرون گفت: امسال در ايام دهه پر فروغ فجر انقلاب ‌اسلامي 70 طرح عمراني، اقتصادي، بهداشتي، آموزشي و مخابراتي در كازرون به بهره‌برداري مي‌رسد.
خبرگزاري فارس: فرماندار كازرون گفت: در دهه فجر امسال 70 طرح مهم در كازرون به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون منصور صالحپور عصر امروز در شوراي اداري شهرستان كازرون با بيان دستاوردهاي انقلاب ‌اسلامي در سطح جهاني گفت: باعث افتخار است كه دشمنان انقلاب ‌اسلامي و استكبار جهاني از نام ايران هراس دارند.

صالحپور گفت: امسال در ايام دهه پر فروغ فجر انقلاب ‌اسلامي 70 طرح عمراني، اقتصادي، بهداشتي، آموزشي و مخابراتي در كازرون به بهره‌برداري مي‌رسد.

فرماندار كازرون گفت: روز 17 بهمن‌ ماه يادواره هزار و 100تن از شهداي شهرستان كازرون با سخنراني فرمانده ‌كل‌ سپاه ‌پاسداران انقلاب ‌اسلامي در كازرون برگزار مي‌شود.

وي بر ادامه تدوين برنامه‌هاي ايام دهه پرفروغ فجر انقلاب‌ اسلامي در شهرها و بخش‌هاي تابعه بيان كرد و از مسئولان خواست كه فعالانه در اين برنامه‌ها حضور داشته باشند.

 
خانبازي: همايشي را همزمان با روز جهاني تالاب‌ها در محل درياچه پريشان برگزار خواهيم كرد
 
در اين جلسه رئيس اداره حفاظت محيط زيست كازرون به شرايط فعلي درياچه پريشان در سطح جهاني اشاره كرد و گفت: تالاب پريشان يكي از زيستگا‌ه‌هاي مهم پرندگان مهاجر است و به عنوان يكي از مكان‌هاي گردشگري دنيا انتخاب شده است.

مجيد خانبازي گفت: چندي قبل اداره راه شهرستان، طرح احداث جاده شهرنجان به روستاي پريشان را كه با درخواستي كارشناسي نشده ارائه كرد و تاكنون هم هيچگونه كارشناسي روي طرح انجام نگرفته است.

وي در اين مورد افزود: با توسعه اجتماعي مخالف نيستيم اما با از بين بردن ارزش‌هاي اجتماعي مخالف هستيم.

خانبازي گفت: قسمتي از اين پروژه بدون مجوز شروع شده كه با پيگيري‌هاي به عمل آمده توسط قوه قضائيه پروژه تعطيل شده است.

وي اضافه كرد: مردمي كه دنبال جاده هستند پيگير آنند كه پروژه اصولي پيش برود و آرامش پريشان بهم نخورد به همين منظور همايشي را همزمان با روز جهاني تالاب‌ها با حضور كارشناسان استاني و كشوري در محل درياچه پريشان برگزار خواهيم كرد تا عواقب و معضلات طرح با مردم در ميان گذاشته شود.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۱
0
0
سلام به همه
حداقل پس از این اظهار نظر خط وجناح آقای خانبازی مشخص شد. معلوم نیست ایشان به جایگاه فعلی خود می اندیشند یا دریاچه پریشان!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵