پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی
امین رهسپار: این بازی برای ما حساس بود، فشار مضاعفی برای از دست دادن کاپ قهرمانی داشتیم/ وی اظهار داشت: سپاهان تیم ریشه دار و باسابقه ای است و آنها برای قهرمانی می جنگند/ بازی ها روزبروز سخت تر میشوند، امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: از آنجایی که بازی گذشته خود را واگذار کردیم، بازی برابر سپاهان برای ما حساس بود و فشار مضاعفی روی ما بود نیاز داشتیم برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید پیروز میدان می شدیم.

امین رهسپار امروز، پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان، اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم پیروز میدان باشیم. فشار مضاعفی روی ما بود و نیاز داشتیم برای عقب نماندن از کورس قهرمانی بازی را ببریم.

وی ادامه داد: سپاهان تیم ریشه‌دار و با سابقه‌ای است و آنها نیز برای قهرمانی جنگ می کنند. سپاهان نیز برای نباختن آمده بود و از آنجایی که میزبان این بازی بودند، نیمه دوم فشار بیشتری ایجاد کردند که بتوانند پیروز بازی باشند.

رهسپار در رابطه با ادامه مسابقات لیگ افزود: بازی‌ها روز به روز سخت‌تر می‌شود و امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی‌های قابل قبول، نتایج خوبی بگیریم.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷