پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
هندبال مردان:
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برای کسب برد رودرروی نماینده اصفهان قرار می‌گیرد/ این بازی ساعت ۱۶ روز یکشنبه برگزار می شود.
به گزارش کازرون نما، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، گفت: در بازی سوم از مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروز تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میهمان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است.

او افزود: نماینده فارس در حالی گام به این دیدار می‌ﮔﺬﺍﺭﺩ که در رقابت دوم خود با نتیجه ۲۸-۲۶ مغلوب میهمان خود فرازبام خاییز دهدشت شدند و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم ۲۷-۲۳ نتیجه را مقابل همشهری خود ذوب آهن اصفهان واگذار کرد.

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کارزرون در هفته یازدهم و بازی نخست مرحله دوم هم موفق شد ۳۰-۲۹ نفت و گاز گچساران را مغلوب کند و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۸-۲۴ زاگرس اسلام آباد را شکست داد تا هر دو تیم در پایان مسابقه سوم با یک برد و یک شکست شرایط مشابهی را داشته باشند.

هندبالیست‌های کازرونی در پایان دور نخست با ۲۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه الف قرار گرفتند و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرمانی با ۱۴ امتیاز پس از مس کرمان، رده دوم جدول گروه ب را در اختیار گرفت.

همچنین کمیته مسابقات فدراسیون هندبال پیرو اطلاعیه فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی برشیوع ویروس کرونا، طی اطلاعیه‌ای تمامی فعالیت‌های هندبالی به غیر از لیگ برتر راتعطیل کرد.
نویسنده: adminam
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴