پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
مدیر جهاد کشاورزی کازرون خبر داد:
به گزارش کازرون نما، رشیدی گفت: با در نظر گرفتن دستورالعمل ابلاغ شده و با در نظر گرفتن فاکتورهای بهره وری در حوزه کشاورزی، موارد فنی، تولید محصولات سالم و ... هفت کشاورز از کازرون به عنوان کشاورز نمونه در استان معرفی شدند.
به گزارش کازرون نما، رشیدی گفت: با در نظر گرفتن دستورالعمل ابلاغ شده و با در نظر گرفتن فاکتورهای بهره وری در حوزه کشاورزی، موارد فنی، تولید محصولات سالم و ... هفت کشاورز از کازرون به عنوان کشاورز نمونه در استان معرفی شدند.

به گزارش کازرون نما، «حمید رشیدی» از انتخاب کشاورزان نمونه کازرون خبر داد و گفت: هفت نفر از جامعه کشاورزی کازرون به عنوان کشاورز نمونه استانی، انتخاب شده اند. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون افزود: با در نظر گرفتن دستورالعمل ابلاغ شده و با در نظر گرفتن فاکتورهای بهره وری در حوزه کشاورزی، موارد فنی، تولید محصولات سالم و ... هفت کشاورز از کازرون به عنوان کشاورز نمونه در استان معرفی شدند.   

وی اضافه کرد: معرفی کشاورزان نمونه، موجب ایجاد رقابت سالم، میان تولیدکنندگان عرصصه کشاورزی می شود و روش های موفق این کشاورزان به عنوان نمونه از سوی سایر کشاورزان نیز مورد استفاده و الگو قرار خواهد گرفت. 

گفتنی است در مراسم انتخاب کشاورزان نمونه کازرون که با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، «فاطمه طهماسبی» به عنوان بهره بردار نمونه اراضی واگذاری، «سخاوت ساسانی پور» به عنوان باغدار نمونه محصول انجیر دیم، «فاطمه کاظمی»، مدیر عامل نمونه صندوق اعتبارات خرد ویژه زنان روستایی، «رحمان دهقان ناصر آبادی»، مجری نمونه کانون یادگیری، «مهرداد رنجبر»، شرکت نمونه تعاونی روستایی، «اسماعیل جوکار»، تولید کننده نمونه چغندر قند پاییزه و «ابوالقاسم کاوسی» به عنوان مدیر نمونه صنایع تبدیلی تکمیلی به عنوان نمونه های برتر حوزه کشاورزی در استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸