پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
محمدرضا غلام پور خبر داد:
به گزارش کازرون نما، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: این طرح براساس توافق معاونت آموزشی با فرماندهی ارشد آجا در استان و در راستای اجرایی شدن تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان فارس اجرا می شود.

طرح سرباز مهارت توسط جهاد دانشگاهی فارس در ۴ یگان نظامی استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: این طرح براساس توافق معاونت آموزشی با فرماندهی ارشد آجا در استان و در راستای اجرایی شدن تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان فارس اجرا می شود.

محمدرضا غلام‌پور افزود: تا پایان امسال هزار سرباز وظیفه تحت پوشش آموزش‌های تئوری و عملی قرار خواهند گرفت که از این تعداد، ۴۰۰ نفر از ارتش جمهوری اسلامی، ۳۰۰ نفر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۲۵۰ نفر از نیروی انتظامی و ۵۰ نفر از کارکنان وظیفه مجموعه وزارت دفاع است.

وی با بیان اینکه اولین دوره با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان کازرون و از ۴ اسفند برگزار می‌شود، ادامه داد: آموزش‌های ارائه شده به کارکنان وظیفه، شامل دو دوره آشنایی با مهارت‌های زندگی به مدت ۳۲ ساعت و آشنایی با مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی به مدت ۴۸ ساعت خواهد بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
اذان صبح
۰۴:۵۵:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۱:۲۷
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۰۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۴۳