پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
حجت الاسلام و المسلمین صنعتی خبر داد:
حجت الاسلام صنعتی مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان کازرون با بیان این خبر گفت: هر ساله نمایشگاه مدرسه انقلاب به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های دانش آموز محور این اتحادیه در مدارس متوسطه دوم دخترانه و پسرانه کشور برنامه ریزی و در دهه فجر برگزار می گردد..


به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر، نمایشگاه مدرسه انقلاب از سوی واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان کازرون برگزار شد.

حجت الاسلام صنعتی مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان کازرون با بیان این خبر گفت: هر ساله نمایشگاه مدرسه انقلاب به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های دانش آموز محور این اتحادیه در مدارس متوسطه دوم دخترانه و پسرانه کشور برنامه ریزی و در دهه فجر برگزار می گردد. امسال نیز به رسم هر ساله هشتمین نمایشگاه مدرسه انقلاب با آغاز دهه فجر کار خود را آغاز کرده است.

این استاد حوزه افزود: شهرستان کازرون نیز که در هفت دوره گذشته، همواره جزو برگزیدگان استانی این جشنواره در مدارس پسرانه و دخترانه بوده است امسال نیز با برنامه ریزی هایی که صورت گرفت اهتمام جدی بر انجام کاری جدید شکل گرفت. بر همین اساس و با همکاری انجمن های اسلامی مدارس شهید شیروانی، هنرستان فاطمه الزهرا(س)، بهبهانی، شهید حسن زاده، هنرستان امام رضا(ع) و همچنین کانون رهپویان نسیم ولایت واحد خواهران اتحادیه اقدام به برنامه ریزی نمایشگاه مدرسه انقلاب در سالن مکتب الزهرا(س) نمود که صبح شنبه نوزدهم بهمن ماه توسط امام حمعه محترم و هم چنین با حضور مسوولین شهرستان افتتاح گردید.

وی با اشاره به این که محور نمایشگاه در این دوره، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری(مدظله) بوده است گفت: دانش آموزان انجمنی و انقلابی شهرستان مان در این نمایشگاه به روایت دفاع هشت ساله، زندگی رهبر معظم انقلاب، دستاوردهای انقلاب اسلامی،دشمن شناسی، اقتصاد و بررسی راه های مختلف رشد اقتصادی، آشنایی با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و هم چنین سیره و مسایل مهدویت پرداختند.

مسوول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان شهرستان کازرون در پایان گفت: این نمایشگاه ویژه بازدید خواهران محترم در تمامی مقاطع سنی بوده و تا تاریخ 28 بهمن ماه جهت بازدید خواهران در ساعت های 9 تا 12 و 16 تا 18 برقرار خواهد بود.

لازم به کر است در حاشیه این نمایشگاه، غرفه فروش کتاب و محولات فرهنگی توسط کافه کتاب مسجد زید برقرار بوده است.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳