پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
صبح امروز و با حضور مسوولین استانی و شهرستانی در کازرون صورت گرفت:
به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام صنعتی مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان کازرون با اشاره به برگزاری دهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب گفت: این نمایشگاه ها مهم ترین جلوه مشارکت دانش آموزان در بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران است که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب برپا شده است

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام صنعتی مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان کازرون با اشاره به برگزاری دهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب گفت:  این نمایشگاه ها مهم ترین جلوه مشارکت دانش آموزان در بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران است که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب برپا شده است. 

وی با اشاره به بخش های مختلف این نمایشگاه افزود: بخش «فردا» نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، شامل غرفه «مهدویت» با موضوعات «نوجوانی با طعم انتظار(ویژگی‌های نوجوان منتظر)، «مهدی‌یار(نقش نوجوان در جامعه مهدوی)»، «موکب‌ انصارالمهدی(نذر مادی و معنوی برای حضرت مهدی(عج)» و «قرار عاشقی(قرارها و عهدها با امام زمان)، غرفه «جهاد اقتصادی و علمی» با موضوعات «ارزش پولی ملی»، «اقتصاد غیرنفتی»، «اقتصاد دانش‌بنیان»، «فناوری‌های نوین»، «کارآفرینی»، «تجارت الکترونیک»، «هوش مصنوعی» و «اقتصاد مقاومتی»، غرفه «نقش نوجوان در ساخت ایران قوی» با موضوعات «تبیین مراحل رسیدن به ایران قوی» و تبیین نقش نوجوان در تحقق ایران قوی»، غرفه «لشکر فرشتگان(ویژه دختران)» با موضوعات «ارائه الگوهای زنان مجاهد مسلمان و بیان روایت‌های آنان»، «ارائه پرونده سرگذشت پژوهی انجمن مدرسه» و «تولیدات هنری و رسانه‌ای در خصوص شهید یا بانو مجاهد انجمن اسلامی مدرسه» و غرفه «همکلاسی آسمانی(ویژه پسران)» با موضوعات «ارائه الگوهای شهدای دانش‌آموز و بیان روایت‌های آنان»، «ارائه پرونده سرگذشت پژوهی انجمن مدرسه» و «تولیدات هنری و رسانه‌ای در خصوص همکلاسی آسمانی انجمن اسلامی مدرسه» است. همچنین در سال تحصیلی جاری بخش جدیدی به نام «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب داریم که غرفه «پسران و دختران حاج قاسم» با موضوع ارائه شخصیت شهید سلیمانی به عنوان یک الگوی تراز انقلاب اسلامی با شاخصه‌های مردمی بودن، مقاومت و رهبری جبهه مقاومت، خدمات رسانی، ولایت‌مداری، توسل و معنویت، دنیای مادی حاج قاسم، شجاعت، دشمن‌شناسی و اخلاق است.

حجت الاسلام صنعتی در پاسخ به تعداد نمایشگاه های برگزار شده در مدارس کازرون گفت: امسال به دلیل بحث شیوع یکباره سویه جدید ویروس کرونا و غیرحضوری شدن مجدد مدارس، موفق به برگزاری 8 نمایشگاه حضوری مدرسه انقلاب و 3 نمایشگاه مجازی شدیم که صبح امروز(چهارشنبه بیستم بهمن ماه) با حضور مسوولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان فارس،  امام جمعه محترم، مدیر و معاون محترم پرورشی آموزش و پرورش شهرستان، دو نمایشگاه مدارس پسرانه سعادت و دخترانه هنرستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها به صورت نمادین افتتاح و از زحمات دست اندرکاران این نمایشگاه ها تقدیر شد.  

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کازرون با اشاره به توان و تمایل شدید دانش آموزان مدارس شهر کازرون برای نقش آفرینی بیشتر در این نمایشگاه ها گفت: اگر همکاری بیشتر و بهتری از جانب مدیران و معاونین پرورشی مدارس شهر کازرون با دانش آموزان عضو اتحادیه صورت می پذیرفت شاهد تعداد بیشتر نمایشگاه های مدرسه انقلاب می بودیم که امید داریم با توجه به دغدغه فراوان و همراهی قابل تقدیر مدیر و معاون محترم پرورشی آموزش و پرورش شهرستان، سال آینده شاهد ارتقای کمی و کیفی این برنامه اثرگذار در مدارس شهرمان باشیم. 

حجت الاسلام صباحی: انجمن اسلامی طلایه دار حرکت جهاد تبیین در مدارس کازرون است

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام و المسلمین صباحی، امام جمعه محترم شهر کازرون با تقدیر از دانش آموزان و مسوولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: انجمن اسلامی طلایه دار حرکت جهاد تبیین در مدارس کازرون است. 

وی با اشاره به دو گناه بی توجهی به جهاد اقتصادی و فرهنگی از سوی مسوولین، این گونه فعالیت های تبیینی را مغتنم شمرده و حمایت کامل از آنها را توبه از گناهان مذکور دانست. 

حجت الاسلام صباحی با ابراز خوشحالی از دغدغه مداری اعضای انجمن های مدارس و برگزاری چنین نمایشگاه هایی در شرایط آلودگی فضای مجازی به انواع شبهات و لجن پراکنی ها گفت: این که نسل چهارم انقلاب بیش و پیش از ما در این عرصه فعالیت می کند نوید بخش تداوم انقلاب و گفتمان امام راحل ره است و لذا لازم است که از همه امکانات خود در جهت تقویت و رشد این فعالیت ها استفاده کنیم. 

لازم به ذکر است این نمایشگاه ها در سراسر کشور از 12 بهمن تا 30 بهمن ماه در 6هزار مدرسه برقرار خواهد بود.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳