پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
در دیدار دانشگاهیان کازرون با خانواده شهید قائدی بلیانی مطرح شد:
بنا به گزارش دریافتی کازرون نما، در این دیدار صمیمانه که عصر یکشنبه 12 بهمن ماه و همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب صورت گرفت، دانشگاهیان کازرون با حضور در منزل شهید قائدی بلیانی به گفتگو با این خانواده پرداختند.

 همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیئت رییسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون به اتفاق جمعی از دانشگاهیان این شهرستان با حضور در منزل یکی از شهدا انقلاب اسلامی کازرون، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی آن شهید والامقام، بر تداوم حرکت دانشگاه‌ها در مسیر پاسداشت خون ارزنده‌ی این شهید و سایر شهدای انقلاب اسلامی تأکید نمودند.

بنا به گزارش دریافتی کازرون نما، در این دیدار صمیمانه که عصر یکشنبه 12 بهمن ماه و همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب صورت گرفت، دانشگاهیان کازرون با حضور در منزل شهید قائدی بلیانی به گفتگو با این خانواده پرداختند.


در این دیدار، حجت‌الاسلام دکتر علی‌اکبر عارف، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه‌های کازرون،  ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهید قائدی بلیانی خاطر نشان نمود: یکی از بهترین منابعی که می‌توان برای شناخت بهتر جریان انقلاب اسلامی برشمرد، شرح زندگی و دیدگاه‌های افرادی است که در جریان انقلاب به مقام رفیع شهادت رسیده‌اند. بنابراین بایستی اهتمام ویژه‌ای برای ثبت خاطرات این شهیدان داشت و شرح زندگی آنان را در قالب کتاب منتشر نمود تا هم پژوهشگران این حوزه و هم جوان‌ها و دانشجوها امکان دریافت درک دسترسی از حقیقت انقلاب داشته باشند.

در ادامه برادر شهید قائدی بلیانی ضمن خیرمقدم به حاضرین، طی سخنانی تصریح نمود: یکی از بهترین بسترهایی که می‌تواند در جهت شناسایی هرچه بهتر انقلاب اسلامی فعالیت نماید، دانشگاه‌ها هستند، چراکه این نهادهای علمی، امکان پژوهش و تحقیق در چنین حوزه‌هایی را دارند.

وی در ادامه افزود: با اتکا به تحقیق و پژوهش‌های دانشگاهی به ویژه در راستای تبیین شرایطی که منجر به وقوع انقلاب اسلامی شد، می‌توان روایت واقع‌گرایانه‌ای را از شرایطی که رژیم پهلوی برای مردم ایران به وجود آورده بود به دست داد و مانع از تحریف‌های فراوانی شد که از سوی برخی جریان‌های خاص ساخته و پرداخته می‌شوند.

گفتنی است در این دیدار، هیئت‌رییسه و نمایندگانی از دانشگاه‌های سلمان فارسی کازرون، آزاد اسلامی واحد کازرون، پیام‌نور، فرهنگیان، علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای خواهران کازرون حضور داشتند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳