پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۲
از سوی مؤسسه شیفتگان مهدی(عج)؛
به گزارش کازرون نما؛ نخستین جلسه طرح یکساله ارتقای داوران و مربیان قرآنی، همزمان با ایام دهه فجر، روز گذشته، ۱۸ بهمن‌ماه در مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی شیفتگان مهدی(عج) استان فارس برگزار شد.

طرح ارتقای داوران و مربیان قرآن در مؤسسه شیفتگان مهدی(عج) کازرون استان فارس برگزار شد.

به گزارش کازرون نما؛ نخستین جلسه طرح یکساله ارتقای داوران و مربیان قرآنی، همزمان با ایام دهه فجر، روز گذشته، ۱۸ بهمن‌ماه در مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی شیفتگان مهدی(عج) استان فارس برگزار شد.

این طرح در دو رشته صوت و لحن و تجوید با همکاری تبلیغات اسلامی شهرستان کازرون با حضور بیش از ۲۰ نفر از بانوان قرآنی استان، طی مدت یک سال و یک جلسه در هر هفته با هزینه هر جلسه ۱۰ هزار تومان برپا می‌شود.

بنابر گفته معصومه گلستان، مدیر مؤسسه، «این طرح در گذشته از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون به صورت فشرده و با دوره‌ای یک روزه برگزار شد. همچنین تاکنون ۱۲ دوره تخصصی تربیت مربی کودک قرآنی از سوی این مؤسسه با حضور مربیان از سراسر استان در کازرون برگزار شد».یادآور می‌شود، مؤسسه شیفتگان حضرت مهدی(عج) در استان فارس، کازرون، خیابان ابوالفضل، کوچه روبروی هنرستان پزشکیان قرار دارد.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹