پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴
به گزارش کازرون نما، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: کاشت سیب زمینی در شهرستان کازرون در دی ماه و بهمن ماه انجام می‌شود و برداشت آن از نیمه دوم اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد و ارقامی که امسال سیب زمینی کاران منطقه اقدام به کشت آن کرده اند شامل آریندا و بامبا است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: امسال ۱۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به کشت سیب زمینی اختصاص یافته است.

به گزارش کازرون نما، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: کاشت سیب زمینی در شهرستان کازرون در دی ماه و بهمن ماه انجام می‌شود و برداشت آن از نیمه دوم اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد و ارقامی که امسال سیب زمینی کاران منطقه اقدام به کشت آن کرده اند شامل آریندا و بامبا است.

او، بیان کرد: پیش بینی می‌شود از این میزان سطح زیر کشت ۳ هزار تن سیب زمینی برداشت شود.رشیدی تصریح کرد: وجود بیماری‌های قارچی در مزارع سیب زمینی ناشی از بذر ناسالم غیراستاندارد است که با توجه به نقش مهم بذر سالم و ضدعفونی شده در افزایش عملکرد توصیه می‌شود کشاورزان از بذور سالم و گواهی شده استفاده کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲