پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
امام جمعه کازرون در آیین تودیع و معارفه شهردار :
حجت الاسلام و المسلمین صباحی امام جمعه کازرون در مراسم تودیع و معارفه شهردار کازرون با بیان اینکه آینده ی خوبی را به جهت مقدماتی که برای این شهر فراهم شده است پیش بینی میکنم گفت :آقای باقری عزیز شهر را در یک بستر آماده و مقبول تحویل داده اند و یک شهردار جوان و با انگیزه کار را از یک بستر مناسبی تحویل گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین صباحی امام جمعه کازرون در مراسم تودیع و معارفه شهردار کازرون با بیان اینکه آینده ی خوبی را به جهت مقدماتی که برای این شهر فراهم شده است پیش بینی میکنم گفت :آقای باقری عزیز شهر را در یک بستر آماده و مقبول تحویل داده اند و یک شهردار جوان و با انگیزه کار را از یک بستر مناسبی تحویل گرفته است.تیم اداری بسیار خوبی تحت اشراف و مدیریت فرماندار عزیز در کنار شهردارجوان وجود دارد.ما و نهاد امامت جمعه حتما در کنار شهردار قدم برمی‌داریم،اتاق ما اتاق شهردار است.توان ما در خدمت برادر عزیزمان آقای مهرورز است.

امام جمعه کازرون با تاکید براینکه بسیاری از کارهای فرهنگی،کار شهرداری نیست اظهار داشت : ما توقع کار فرهنگی از شهرداری داریم اما برای اینکار هم حرف داریم. حرفم را یک برشی از دیدار شهرداری تهران با مقام معظم رهبری عرض میکنم.شهرداری تهران برای ارائه ی عملکرد شهرداری خدمت مقام معظم رهبری رسیدند و ایشان خیلی هارا خط زد.نوشته بودند شهروند اسلامی ولایت مدار،جامعه ی مهدوی، مسائل قرآنی، مقام معظم رهبری همه ی این هارا خط زدند و گفتند اینها کار شما نیست.من از شورای شهر و شهرداری میخواهم که شهرداری کار فرهنگی کند،کار فرهنگی شهرداری اخلاق شهروندی است،فرهنگ دفع زباله،فرهنگ پیاده روها،فرهنگ آرامستان ها که جزو اختیارات شورا هست.

حجت الاسلام و المسلمین صباحی با بیان یک پیشنهاد افزود:من به پیشنهاد خودم و به نظر خودم برای ارتقا فرهنگ شهروندی یک معاونت فرهنگی که یا یک روحانی است یا یک دکترا است و یا یک تیم مشاوره ای هستند در شهرداری باید شکل بگیرد.مقام معظم رهبری در مورد همین کارهای فرهنگ شهروندی فرمودند، اگر این کار شکل بگیرد هزینه ها کم می‌شود.

امام جمعه کازرون ادامه داد : تمام امور یک شهر باید پیوست فرهنگی داشته باشد.اما متاسفانه تنها پیوست فرهنگی ما بنر مناسبت هاست.

حجت الاسلام صباحی، انتقاد به قصد تخریب را خیانت دانست و گفت: تمام شهر و خیابان ها دفتر کار شهردار است و کار بسیار سختی است. ما باید کمک شهردار باشیم،با هر سلیقه ای باید انتقاد سازنده داشته باشیم نه انتقاد خرد کننده. انتقاد همراه با پیشنهاد داشته باشیم نه انتقادی که منجر به یاس و ناامیدی شهروندان شود.دو خط قرمز انتقاد،یکی انتقاد به قصد تخریب و یکی انتقاد به قصد ناامید کردن مردم قطعا این دو خیانت است.مسلما انتقاد سازنده و همراه با راهکار باعث رشد و تقویت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین صباحی در پایان خطاب به کهندل مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت : کازرون را در حد یک مرکز استان بسازیم که اگر همه زیر ساخت ها وجود داشته باشد سپس مدیر کل امور شهری و شوراهای استان تایید میکند که اینجا همه زیر ساخت ها وجود دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲