پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
با اجرای طرح مدام؛
به گزارش دریافتی کازرون نما، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش این شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مسایل و مشکلات مدرسه، حس مسؤولیت‌پذیری، رشد و پرورش مهارت‌های زندگی و اجتماعی دانش آموزان،تمرین کارِ گروهی و تیمی، طرحی به نام «مدام»، در مدارس متوسطه و هنرستان ها در حال اجرا می باشد.


دانش آموزان هنرستان پسرانه نمونه دولتی امام خامنه ای کازرون با اجرای طرح مدام، یک روز از فردای خود را تجربه کردند.

به گزارش دریافتی کازرون نما، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش این شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مسایل و مشکلات مدرسه، حس مسؤولیت‌پذیری، رشد و پرورش مهارت‌های زندگی و اجتماعی دانش آموزان، تقویت و بهبود برنامه‌ریزی مدیریت آموزشگاهی و تمرین کارِ گروهی و تیمی، طرحی به نام «طرح مدام» یعنی مشارکت دانش‌آموزان در اداره امور مدرسه، در مدارس متوسطه و هنرستان ها در حال اجرا می باشد.

رضا جاویدی افزود: بر اساس این طرح، در یک یا چند روز از سال تحصیلی، دانش‌آموزان اداره امور مدرسه را بر عهده می‌گیرند و در نقش مدیر، معاونان، دبیران و سایر عوامل آموزشگاه به انجام‌ وظیفه می‌پردازند.

وی، در حاشیه برگزاری طرح مدام در هنرستان نمونه دولتی امام خامنه ای کازرون گفت: دانش‌آموزان معلم‌یار مانند معلمان خود به تدریس، پرسش و حل تمرین و اداره امور  آموزشی، اجرایی و کارگاهی می‌پردازند.

هانی اعتمادی مدیر هنرستان نمونه دولتی نیز گفت: اجرای این طرح، دانش‌‏آموزان را از آموزش سنتی و تئوری به‌ سوی آموزش های تلفیقی، همراه با اندیشه، عمل و مشارکت گروهی در حوزههای عملی و شناختی سوق می‏‌دهد.

محمد زکی پور دانش آموز هنرستان که نقش مدیر مدرسه را داشت ضمن بیان احساس خوشایند و رضایت از اجرای این طرح و ایفای نقش خود، بعضی از مسایل و مشکلات هنرستان را با مسوولین بازدیدکننده آموزش و پرورش در میان گذاشت.

 لازم به ذکر است: اجرای این طرح در سال‌های گذشته باعث شده است دانش‌آموزان همکاری و هماهنگی بیشتری با مربیان خود داشته باشند. طرح مدام در تمام مدارس کازرون در حال برگزاری است و از سوی مدیر و معاونان و کارکنان مدیریت آموزش ‌و پرورش این شهر مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرد و مدارسی که با نظم و به‌ خوبی این طرح را اجرا کنند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸