پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
مدیر آموزش و پرورش کازرون در دومین یادواره شهدای فاطمی:
مدیر آموزش و پرورش کازرون در دومین یادواره شهدای فاطمی گفت: خون شهید خونی است که می جوشد و همه را از خواب بیدار می کند. به گزارش کازرون نما، در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، دومین يادواره شهدای فاطمی با همت هنرستان فنی دخترانه فاطمه زهرا(س) و همکاری حوزه بسیج دانش آموزی و هیات راویان شهدا در حسینیه مسجد ملابرات کازرون برگزار شد.


مدیر آموزش و پرورش کازرون در دومین یادواره شهدای فاطمی گفت: خون شهید خونی است که می جوشد و همه را از خواب بیدار می کند.

به گزارش کازرون نما، در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، دومین يادواره شهدای فاطمی با همت هنرستان فنی دخترانه فاطمه زهرا(س) و همکاری حوزه بسیج دانش آموزی و هیات راویان شهدا در حسینیه مسجد ملابرات کازرون برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، شهادت سردار سلیمانی و دیگر سوانح رخ داده ایام اخیر، گفت: ما لحظه لحظه ی امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم.

امیرحسین جمشیدی با اشاره به شهادت جانسوز سردار سلیمانی، اظهار داشت: دشمن فکر می کرد که با به شهادت رساندن سردار سلیمانی به اهداف پلید خود دست می یابد، ولی مسلمانان جهان و مردم ایران نشان دادند که خون شهید همیشه می جوشد و بیدار کننده و پابرجاست.

وی افزود: در مقام و ارزش شهید سلیمانی همین بس که مقام معظم رهبری به وی لقب سردار سپاه اسلام را دادند و نیز اشک هایی که ایشان هنگام اقامه نماز شهید برایشان ریختند نشان دهنده شخصیت وارسته ی این شهید در همه ابعاد می باشد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در پایان با اشاره به جانبازی های مردم کشور و نیز کازرون در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: مسلما مردم باغیرت ایران هیچ موقع اجازه خودنمایی به دشمنان را نخواهند داد.

گفتنی است دومین يادواره شهدای فاطمی با حضور سردار ابوالقاسم علی­نژاد، از فرماندهان محور مقاومت، سردار دکتر کاظم پدیدار، ریاست اداره شاهد اداره کل آموزش و پرورش فارس، فرماندار ویژه، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از فرماندهان نظامی و روسای ادارات شهرستان کازرون، خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و حضور پرشور دختران دانش آموز در محل حسینیه مسجد ملابرات این شهر برگزار شد.

پخش کلیپ، قرائت دکلمه توسط دختر شهید مدافع حرم، سخنرانی مدیر آموزش و پرورش و سردار علی نژاد، سرود همگانی و مداحی از برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

در پایان این مراسم هم لوح تقدیر و تندیس هایی برای یادبود به سردار علی نژاد و سردار پدیدار و همسرانشان و نیز تعدادی از رزمندگان حاضر در جلسه اهدا شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳