پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان چند پروژه ورزشی در استان فارس با هزینه ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود. حیدرعلی کامیاب کلانتری افزود: وزیر ورزش و جوانان نهم بهمن ماه ابتدا وارد شهرستان لارستان خواهد شد و سپس سه پروژه ورزشی در شهرستان خنج با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال را افتتاح می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان چند پروژه ورزشی در استان فارس با هزینه ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

حیدرعلی کامیاب کلانتری افزود: وزیر ورزش و جوانان نهم بهمن ماه ابتدا وارد شهرستان لارستان خواهد شد و سپس سه پروژه ورزشی در شهرستان خنج با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال را افتتاح می کند.

وی اضافه کرد: دیدار با جوانان، ورزشکاران و اعضای شورای اداری شهرستان خنج از دیگر برنامه های وزریر ورزش و جوانان است.

کامیاب تخصیص اعتبار ۲۵ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل پروژه های ورزشی زرین دشت را یادآور شد و افزود : همچنین با موافقت وزیر ورزش و جوانان کلنگ عملیات اجرایی  استخر این شهرستان نیز  آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در زرین دشت، افتتاح ۲ سالن چند منظوره در بخش قره بلاغ و نوبندگان از توابع شهرستان فسا و دیدار با جوانان و ورزشکاران از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در شهرستان فسا است.

وی اضافه کرد: سفر به شهرستان کازرون روز جمعه یازدهم بهمن ماه انجام خواهد شد و ۲ سالن ورزشی در روستای کلانی و جان بزرگی این شهرستان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

کامیاب افزود: همچنین وزیر ورزش و جوان از سالن ۶ هزار نفره شیراز بازدید خواهد کرد و سپس شنبه دوازدهم بهمن ماه در آخرین روز  سفر خود در مراسم اختتامیه مسابقات جام خوشه چین (جشنواره ورزشی عشایر و روستاییان) شرکت خواهد کرد.

وی گفت: تجهیز ورزشگاه پارس شیراز به ۱۲ گیت ورود و خروج الکترونیک از دیگر تصمیمات است تا این ورزشگاه که میزبان فینال  جام حذفی است از همه نظر آماده شود.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
باز هم خدا پدر وزیر ورزش را بیامرزه والا از مدیران کازرون هنری برخاسته نیست بجز جلسات غیر ضرور و دید و بازدید های نمایشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵