پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۲
رییس محیط زیست کازرون :
چنین نقشه ای در مورد راه مذکور مربوط به سال 57 در محیط زیست موجود است اما به این خاطر که راه مذکور مال رو بوده و به صورت خاکی طراحی شده ضربه ای به محیط زیست اطراف دریاچه پریشان نمی زند
همچنین رئیس محیط زیست شهرستان کازرون نیز به خبرنگار مهر در شیراز گفت: چنین نقشه ای در مورد راه مذکور مربوط به سال 57 در محیط زیست موجود است اما به این خاطر که راه مذکور مال رو بوده و به صورت خاکی طراحی شده ضربه ای به محیط زیست اطراف دریاچه پریشان نمی زند.

محمد خانبازی تصریح کرد: در حال حاضر گفته می شود راه در دست احداث کنونی همین راه مال رو بوده اما باید در نظر داشت که برای احیای این راه باید مسیر نیز آسفالت و تعریض شود و با تحقق این مسئله به طور حتم محیط زیست اطراف تالاب دچار تخریب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای جلوگیری از این روند عملیات احداث راه مذکور به طور کامل متوقف شده، عنوان کرد: در این راستا به مسئولان احداث راه نیز تاکید شده که برای ادامه پروژه باید تقاضای خود را به محیط زیست مرکز ارائه کنند تا سازمان با اعزام کارشناسان و بررسی دقیق موضوع تمهیدات لازم را بیاندیشد.

رئیس محیط زیست شهرستان کازرون با تاکید بر اینکه محیط زیست در خصوص این پروژه به سرعت اقدام کرده و دریاچه پریشان با این اقدام دچار هیچگونه تخریبی نشده، ادامه داد: همزمان با شروع فعالیت راهسازی با هماهنگی مقامات قضایی مبادرت به تعطیلی این پروژه کردیم اما عده ای سودجو که در حاشیه های اداره راه هستند قصد داشتند قبل از اخذ مجوزهای لازم و انجام کارهای کارشناسی این عملیات را با سرعت بیشتری ادامه دهند که مراتب فورا به اطلاع ما رسید و از این اقدام جلوگیری شد.

برخی ارگانها محیط زیست را نمی شناسند

رئیس محیط زیست شهرستان کازرون با اشاره به اینکه برخی از دستگاه ها هنوز محیط زیست و اهمیت آن را درک نکرده اند، افزود: باید این نوع دیدگاه تغییر کرده و به محیط زیست و حفاظت از آن توجه بیشتری صورت گیرد.

وی ضمن قدردانی از حمایتهای مردمی در خصوص حفاظت از محیط زیست نیز بیان کرد: مردم شهرستان کازرون همواره در قالب نهادهای مردمی و مراکز مختلف از محیط زیست حمایت کرده و سازمان را مورد یاری خود قرار داده اند و این یکی از موضوعاتی است که همواره محیط زیست شهرستان کازرون دنبال می کرده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۰۸
0
0
آقا خسته نباشید معلوم که همه از شما حمایت میکنیم دریاچه مال یه نفر نیست که اصلا ما 40 نفری میشیم که کار رو داریم دنبال میکنیم هروقت لازم شه فراخوان بدید ما که هیچی مردم هم حتمآ برای جلوگیری از این کار میان جلو ماشینای اداره راه میخوابن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳