پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۱۶۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
افتخاری دیگر برای شهرستان کازرون و دهستان شاپور:
دختر نوجوان ورزشکار اهل روستای برج سوخته دهستان شاپور شهرستان کازرون به مرحله نهایی انتخابی تیم منتخب تنیس روی میز بانوان طرح(هوپس) جهان دعوت شد

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز کشور، پس از برگزاری اردو و مسابقات هوپس(استعدادیابی و آموزش به سنین پایین) جهانی در عمان، حالا فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) از میان 16 بازیکن حاضر در عمان 8 ورزشکار برتر را به رقابت های نهایی انتخابی تیم منتخب هوپس جهان دعوت کرد که تارا سوری ورزشکار بوشهری (اصالتا اهل روستای برج سوخته دهستان شاپور شهرستان کازرون) کشورمان به مرحله نهایی انتخابی دعوت شد.


دانلود کنید

فدراسیون جهانی هنوز محل و زمان این رویداد را مشخص نکرده است اما علاوه بر تارا سوری ورزشکاران کشورهای مصر، رومانی، یونان، هند، مالزی، فرانسه و دومینیکن در مرحله نهایی انتخابی تیم منتخب هوپس جهان حضور دارند؛ که در نهایت 4 بازیکن به عضویت تیم منتخب هوپس جهان انتخاب خواهند شد .

پیش از این و در اردیبهشت ماه، تارا سوری در مرحله اول مسابقات نمایندگان هوپس کشور‌های مالزی، قطر، پاکستان و تایلند را شکست داده و در گروه خود اول شده بود و به عنوان نخستین دختر ایرانی توانست به جمع چهار ورزشکار برتر هوپس آسیا راه یابد و در نهایت در مرحله دوم آن مسابقات مقابل نماینده مالدیو متوقف شد و در نهایت به نشان برنز هوپس دختران آسیا رسید و با موفقیت اخیر خود به مسابقات جهانی دعوت شد.

دعوت از دختر نوجوان ورزشکار کازرونی به مسابقات جهانی+فیلم

گفتنی است: تارا سوری دختر ورزشکار کازرونی بزرگ شده شاپور (برج سوخته) و ساکن بوشهر، که مربی او در بوشهر نیز آقای میثم غلامی از ورزشکاران کازرونی ساکن این شهر می باشد که با عِرق کازرونی بسیار برای تارا زحمات بسیاری کشیده است.


نویسنده: سرویس ورزشی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
دشمن زیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
با سلام و تشکر از مهندس بحرانی و کلیه عزیزان کازرون نما
به تارا عزیز و مردم شریف شهرستان کازرون تبریک می گویم و از خداوند منان آرزوی توفیق هر چه بیشتر جوانان لایق شهرستان عزیزم کازرون را خواهانم
کازرون با وجود بهادر ریاضی ها، عباس شجاعی ها، امیرحمزه ها، شاملی ها، دژکام ها، رنجبران ها، رجب پور ها، اشکان دشمن زیاری ها و بسیاری دیگر از بزرگان عرصه ورزش این دیار در گذشته و جوانان شایسته ای چون تارا که تعدادشان کم هم نیست، شایستگی بیشتر از اینها را دارد!
واقعیت این است که اگر همه ما با هم باشیم با اطمینان می توان به توسعه دیار زرخیزمان امیدوار بود. این مهم با همبستگی و اتحاد تک تک مردم شهرستان با توسل به حضرت دوست قابل دستیابی و میسر است.
به امید قهرمانی تارا در مرحله بعد و حضور در المپیک و مسابقات جهانی و همچنین سایر عزیزان شهرستان

زنده باد کازرون و مردم بزرگش
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
آفرین به تارا خانم... شیرن کازرون
رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
تارا سوری خواهر زاده دکتر دشمن زیاری هستند.

انشالله که این دختر نوجوان ورزشکار پر آتیه رو تو مسابقات المپیک و سکوهای قهرمانی ببینیم.

شیرن کازرون
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
شير دختر
maryam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
به اميد موفقيت ايشان در المپيك
رستمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
آفرین به تارا خانم گل،تبریک میگم بهش که قطعا شایسته این مقام بوده زیرا که توانسته با تلاش فراوان نتیجه زحمات پدر ومادر ومربیان زحمت کش خود را بی نتیجه نگذارد ، تارای عزیز به تو بعنوان نماییده دختران شایسته ایران زمین در جهان بهت افتخار میکنم وامیداروم که به آرزویت که قهرمانی المپیک است برسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷