پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
محمود رضایی کوچی خبر داد:
محمود رضایی کوچی با اشاره به نگاه ویژه دولت به شهرستان کازرون گفت: هم‌اینک پروژه هایی در بخش‌های مختلف در این شهرستان در دست اجرا است که تعدادی از آنها در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش کازرون نما، محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس امروز چهارشنبه 30 مردادماه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه‌ها شامل ۲ پروژه درمانی، یک کلینیک تخصصی و یک پژوهشگاه سرطان شناسی است.

وی ادامه داد: تعدادی پروژه نیز حد فاصل هفته دولت تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید که می‌توان به فضاهای آموزشی و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کازرون اشاره کرد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس با اشاره به ۲ سفر اخیر خود به شهرستان کازرون طی ۴ ماه آغازین فعالیت خود در این مسئولیت اظهار داشت: پروژه دیگر در دست اجرا در این شهرستان کتابخانه مرکزی است که روند اجرای آن سرعت گرفته است.

افتتاح چند پروژه درمانی در هفته دولت در کازرون/تونل محرم، وعده برای 1400؛ بیمارستان امام علی، در ابهام

رضایی کوچی با اشاره به اهمیت تونل در حال احداث محرم در راه‌های مواصلاتی شهرستان کازرون، تلاش‌های گسترده برای فعال‌سازی طرح احداث این تونل از جمله تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران در اجرای این طرح را یادآور شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به سفر مردادماه جاری فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا به استان فارس و دیدار وی با مسئولان ارشد استان گفت:‌ بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، ‌این قرارگاه باید تا پایان دولت تدبیر و امید ۱۰۰ پروژه بزرگ در کشور به بهره‌برداری برساند که هفت مورد آن در حوزه استان فارس است و تلاش بر این است که تونل محرم نیز در زمره این طرح‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر مبنای این تفاهم‌نامه، حدود ۲۰ پروژه جدید هم تعریف می‌شود که شامل احداث یک سری بیمارستان های بزرگ، احداث و تکمیل بزرگراه، راه آهن و همچنین اجرای پروژه‌های آبرسانی می‌شود.

رضایی کوچی تصریح کرد: پروژه بزرگراه دشت ارژن - قائمیه که از پروژه‌های اثربخش در استان محسوب می‌شود و چندین تونل در آن پیش‌بینی شده نیز هم‌اینک با حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس درباره بیمارستان در دست ساخت امام علی (ع) دانشگاه آزاد در کازرون نیز گفت: این پروژه تقریبا به اتمام رسیده و تجهیز آن باقیمانده است که علاوه بر خدمات رسانی به شهروندان و اهالی منطقه، به عنوان یک مرکز آموزشی نیاز دانشجویان برای حضور در شیراز و گذراندن برخی دوره‌ها را مرتفع خواهد کرد.


منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲