پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
به مناسبت روز جهانی بدون پلاستیک:
روز پنج شنبه 20 تیرماه کارگروه جوانه های پریشانِ انجمن میراث پریشان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی بدون پلاستیک برنامه ی آموزشی عمومی را در سطح شهر کازرون اجرا کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی انجمن میراث پریشان، در این برنامه تعدادی از جوانه ها با حضور در فروشگاه ها، ضمن معرفی خود و فعالیت های انجمن میراث پریشان در رابطه با روز جهانی بدون پلاستیک با شهروندان صحبت کرده و با توضیح مضرات پلاستیک برای انسان ها و محیط زیست، کیسه های پارچه ای مخصوص خرید را به عنوان جایگزین کیسه های پلاستیکی معرفی کردند.


گفتنی است که از طرف انجمن میراث پریشان به هر شهروند کیسه زباله مخصوص خودرو و کیسه های پارچه ای مخصوص خرید به عنوان یاد بود اهدا شد.

 

تقدیر از انجمن میراث پریشان توسط اداره کل محیط زیست فارس

گفتنی است در این روز همچنین طی جلسه ای که با موضوع بحث و گفت و گوی دوجانبه ی سمن ها با مدیر کل محیط زیست فارس برگزار شده بود، از سمن هایی که در اجرای طرح مدارس جم (جامع محیط زیست) همکاری داشتند، تقدیر شد.

برنامه آموزش عمومی توسط جوانه های انجمن میراث پریشان برگزار شد

شایان ذکر است که از انجمن میراث پریشان که طرف قرارداد این اداره برای اجرای طرح مدارس جم بود، باحضور آقایان سید محسن موسوی نژاد عضو هیئت مدیره و حسین امیرعضدی بازرس این انجمن تقدیر شد.


نویسنده: انجمن میراث پریشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸