پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
با آغاز به کار کارگروه یاوران پریشان صورت گرفت:
در تابستان ۹۸ درحالی که انجمن محیط زیستی میراث پریشان پنجمین سال فعالیت خود را طی می کند، کارگروه یاوران پریشان به عنوان جوان ترین کارگروه این انجمن آغاز به کار کرده، تا عرصه ای را برای فعالیت و تربیت اجتماعی نوجوانان فعال کازرونی فراهم کند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از کارگروه روابط عمومی انجمن میراث پریشان، ۱۷ تیرماه امسال طی مراسمی در سالن دکتر شریعتی شهر کازرون با حضور اعضا و مسئولان انجمن میراث پریشان، یاوران پریشان و خانواده هایشان و تنی چند از مسئولین شهرستان کازرون، کارگروه یاوران پریشان فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

این‌ کارگروه که توسط یک شورا راهبری ۱۵ نفره متشکل از بازنشستگان و دبیران با تجربه آموزش و پرورش مدیریت می شود، قرار است با پیش بینی برنامه های آموزشی متنوع و پر محتوا از نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سالی که در این کارگروه ثبت نام کرده و پذیرفته شده اند، فعالان اجتماعی و محیط زیستی توانمند تربیت کند‌.


در این همایش ابتدا کورش حیدری رئیس هیات مدیره انجمن میراث پریشان به شرح ساختار انجمن پرداخته و پس از آن محمدجواد سیاح پور، دبیر انجمن به ارائه ی اهداف و راهکار های این انجمن برای راه اندازی کارگروه یاوران پریشان پرداخت.

در قسمت بعدی برنامه نیز اعضای شورای راهبری ضمن معرفی اهداف به بیان دغدغه های محیط زیستی خود پرداختند.

گفتنی است که پیش از این انجمن میراث پریشان در قالب کارگروه جوانه های پریشان این اهداف را در سنین ۶ تا ۱۲ سال دنبال می کرد که اکنون با شکل گیری کارگروه یاوران پریشان، این انجمن در تمامی رده های سنی بستر فعالیت محیط زیستی دارد.


نویسنده: انجمن میراث پریشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹