پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۹۰
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
با حکم قاضی رجایی‌نیا:
در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل امام جمعه کازرون به ریاست قاضی رجایی نیا که امروز چهارشنبه 12 تیرماه در شیراز برگزار گردید، قاتل به قصاص محکوم شد.

به گزارش کازرون نما، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل امام جمعه کازرون به صورت علنی از ساعت ۹ و ۴۱ دقیقه صبح امروز چهارشنبه دوازدهم تیرماه ۹۸ در شیراز آغاز شده و با صدور حکم قصاص قاتل به پایان رسید.

در این دادگاه که قاضی حسین رجایی‌نیا قضاوت این پرونده را به عهده داشت، با حضور متهم و وکیل مدافع او و همچنین اولیاء دم و با حضور رییس و مستشاران شعبه اول آغاز و پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان وارد رسیدگی شد.

قاتل امام جمعه کازرون به قصاص در محل ارتکاب جرم محکوم شد +فیلم و عکس

در متن کیفرخواست نماینده دادستان با اشاره به اقرار صریح متهم و اظهارات شهود، تقاضای مجازات متهم را از دادگاه مطرح کرد و در ادامه این جلسه دادرسی، محمدحسن خرسند، فرزند شهید حجت الاسلام والمسلمين خرسند، با حضور در جایگاه ویژه، از دادگاه تقاضای قصاص کرد و پس از وی وکیل مدافع شکات پرونده نیز از طرف سایر اولیاء دم بر تقاضای قصاص موکلین خود تأکید نمود.

پس از آن ریاست دادگاه با فراخواندن حمیدرضا درخشنده، متهم پرونده، به جایگاه به ثبت اظهارات وی پرداخت و در همان ابتدا، متهم با پذیرفتن اتهام وارده ضمن ابراز ندامت، از اولیاء دم حاضر در دادگاه تقاضای بخشودگی کرد.

وی با اعتراف به اینکه پیش از این نیز قصد ارتکاب چنین کاری را داشتم و در لحظه آخر منصرف شدم، گفت: در شب حادثه زمینه را برای اجرای قصد خود فراهم دیدم.

قاتل امام جمعه کازرون به قصاص در محل ارتکاب جرم محکوم شد +فیلم و عکس

متهم در انتهای دفاعیات خود در پاسخ به دادگاه مبنی بر اینکه آیا از عمل خود پشیمان هستید، صراحتاً پاسخ داد: «بله پشیمان هستم و اشتباه کردم».

در ادامه وکیل تسخیری متهم به دفاع از موکل خود پرداخت و مطابق وظیفه قانونی برای موکل، ضمن دفاع، از اولیاء دم برای موکل خود تقاضای عفو کرد.

در ادامه دادگاه با اعلام تنفس، وارد مشورت شد و در پایان پس از گرفتن آخرین دفاع متهم رأی دادگاه مبنی بر قصاص در محل ارتکاب جرم صادر و به صورت حضوری به متهم و وکیل مدافع او ابلاغ شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس نیز پس از اتمام جلسه رسیدگی اظهار کرد: در آستانه چهلمین روز شهادت امام جمعه شهرستان کازرون، رأی قصاص متهم این پرونده در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس صادر شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه قاتل در جلسه دادگاه نیز به جرم خود اعتراف کرد، گفت: در رسیدگی به این پرونده همه جوانب قانونی رعایت شد و متهم از حضور وکیل برخوردار بود.

دانلود

رئیس کل دادگستری استان فارس، با بیان اینکه قاتل طبق رأی دادگاه به قصاص محکوم شده است، گفت: با توجه به ابلاغ رأی به صورت حضوری در دادگاه، در صورت اعتراض متهم پرونده ظرف مدت قانونی ۲۰ روزه به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد و در صورت تأیید این مرجع عالی رتبه قضایی و استیذان ریاست معظم قوه قضائیه حکم به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

تحقیقات پرونده شهادت امام جمعه کازرون به صورت فوق العاده در دادسرای کازرون انجام شده و کیفرخواست این پرونده نیز صادر شده است.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس پیشتر اعلام کرده بود بر اساس نظرات کارشناسان پزشکی قانونی، قاتل دارای سلامت کامل عقلی است و با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده نسبت به امام جمعه کازرون سو قصد کرده است.

گفتنی است، رسیدگی به برخی جرائم از جمله قتل در صلاحیت دادگاه کیفری یک استان است و به همین دلیل رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری یک استان فارس انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار کازرون نما از منابع موثق، قاتل امام جمعه کازرون امروز در جلسه محاکمه خود ضمن اظهار پشیمانی از قتل حجت الاسلام والمسلمین خرسند با گریه و ابراز ندامت از فرزند وی به عنوان ولی دم خواست تا او را مورد عفو و بخشش قرار دهد.

وی همچنین به کتک خوردن خود در حوادث اردیبهشت 97 کازرون اشاره کرده و ادعا کرده است که این موضوع در اقدام به قتل امام جمعه کازرون نقش داشته است.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
به گزارش خبرنگار کازرون نما از منابع موثق....
کاش خبر نگار کازرون نما میشد وکیل قاتل شاید میتونست رضایت صاحب دم رو جلب کنه!!!!!!
عجیبه که قبلا هم کازرون نما سعی میکرد قاتل را دارای مشکل روانی معرفی کنه.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
کازرون نما هیچگونه دفاع یا نتیجه گیری از مباحث این جلسه نداشته و بنا بر رسالت اطلاع رسانی خود، صرفا مباحث مطرح شده در جلسه را انعکاس داده است.
لطفا مطالب منتشر شده در سایت و کانال تلگرامی کازرون نما در خصوص این ماجرا را از اول و با دقت و بدون پیش داوری مجددا مطالعه فرمایید.
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
حسین خرسند
|
Germany
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
1
1
سلام علیکم
از طریق این کامنت به اطلاع مردم و مسئولین قضایی و امنیتی استانی و کشور می رساند که بر همگان واضح و مبرهن است که ترور امام جمعه مظلوم کازرون یک جنایتی ازپیش برنامه ریزی شده می باشد و قطعا عوامل بسیاری پشت صحنه بوده اند تا ایشان را حذف فیزیکی بنمایند.پس اگر بنا باشد که با یک دادگاه دو ساعته سر وته قضیه را ختم کنند این خیانت به خون شهدا و خون این عزیز است.شهادت ایشان زمانی مشکوک تر می باشد که نامبرده دقیقا یک سال بعد از حوادث ناگوار رمضان ۹۷ و به عنوان تنها همراه مردم کازرون در قضایای نامبرده از پازل سیاسی شهرستان و استان و کشور کنار می رود.قصد منسوب کردن این ترور بزدلانه را به شخص و گروه خاصی ندارم اما تاکید می کنم این جنایت یک فعل گروهی بوده و باید تمام عوامل اصلی پشت صحنه شناسایی شوند .لذا اعدام یک مهره سوخته و ناچیز بنام درخشنده این پرونده را ختم نخواهد کرد و قطعا این خواسته و مطالبه مردم شهرستان و خانواده آن مرحوم نیست.به عنوان برادر آن مرحوم به مسئولین قضایی اعلام می کنم ما هیچ عجله و اصراری بر اعدام سریع درخشنده نداریم ایشان باید زنده باشد و در دادگاههای مختلف حاضر باشد تا عوامل اصلی و قاتلین اصلی این جنایت مشخص شوند.فرهنگ خانواده ما با قصاص و اعدام همخوانی ندارد برای ما مهم مشخص شدن واقعیت امر است و اعلام هم می کنم در این قضیه ما به تنهایی اولیای دم آن شهید نیستیم.اولیای دم ایشان تمام مردم شهرستان کازرون هستند و مطالبه عمومی آنها روشن شدن زوایای پنهان این قضیه است.
حسین خرسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
سلام علیکم خیلی بخردانه نوشتی و از شما انتظار ییشتر از این نمی رفت شما که ادعا داری و میگی جوانب کار خیلی عامیانه و سر مباحث ناسیونالیسمی حرف میزنی نمی خواد دنبال چیز خاصی باشی خیلی از جوانب کار قاتل مشخص هست شما چندین مشکل دارید یکی اول اینکه چون اسلام ناب خوب نشناختی احساسی حرف میزنی شما می دونی تفکر قاتل چی هست اما گروهی از شماها دنبال ماجراهای دیگه ای هستید و می خواهید از خون رفته راهی دیگر را طی کنید که این مسایل شما دقیقا در این راستا می باشد ایشان تفکر فرقه ضاله بهاییت رو داشته و این کار رو کرده پس ربطی به مردم شریف و ستم دیده کوه چنار نداره ، موج سوار نباش مثل کازرون لاو و برخی از خبرگزاری های کازرون مردم به اندازه زیادی مشکل دارن شما به مشکلات اون ها چیزی اضافه نکنید و در مسیر درست قدم بردارید چهل ام امروز تموم میشه اجازه بدید خاطره ای از این شهید بماند یادگار نه اینکه هنوز همون تنفر ها ادامه داشته باشه و هر چی قانون گفت اجرا بشه و شما آش این ماجرا نباشید تمکین کن به قانون این کشور تمکین واقعی داشته باشه بچه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
1
البته در اینکه مواضع سیاسی سایت کازرون نما با مواضع سیاسی امام جمعه کازرون، تفاوت عمیقی داشت شکی نیست. اختلاف نظر سیاسی هم یک چیز عادی و طبیعی است. ولی وقتی پای قتل اون هم در شب قدر در میان باشه، گمان نکنم کسی حاضر باشه کوچکترین دفاعی از این جانی بی مروت داشته باشه و مطالب و خبرهای سایت کازرون نما، چنین شبهه ای رو القا نمی کنه. در هر صورت عموم مردم کازرون منتظر لحظه به درک واصل شدن این قاتل خبیث هستن، انشاالله.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
1
برای عزیز جناب آقای حسین خرسند
ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی و بازماندگان آن مرحوم به نظر می‌رسد چهل روز زمان کمی نبوده تا مسئولان امنیتی و قضایی ابعاد مختلف این جنایت را بررسی کنند و اگر آنگونه که بعضی روحانیون حوزه علمیه کازرون ادعا می کردند درخشنده با گروه یا اشخاصی مرتبط بود حتما سرنخی از این ارتباط در جلسه دادگاه افشا می شد. من از شما درخواست می کنم که همانطور که نوشته اید مانع از تعجیل در اجرای حکم باشید. به نظر من تعجیل در اجرای حکم مشکوک است. شاید اگر عجله نکنند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
همان روزهای اول در برخی خبرگزاری‌ها از جمله خبرگزاری مهر آمده بود که قاتل معتاد به شیشه بوده است:
https://www.mehrnews.com/news/4628935
برخی از افرادی که با قاتل ارتباط داشته اند نیز این موضوع را مطرح کرده اند اما نمی دانم چرا در دادگاه و تحقیقات به اینم مساله اشاره ای نمی شود.
اعتیاد به شیشه موضوع کوچکی نیست با اعتیاد به تریاک فرق دارد. شما دقت کنید که قاتل قتل را با چه شکل و شمایلی انجام داد بعد هم با همان شکل و شمایل دستگیر شد. در هنگام دستگیری گفت که من برای زمینه سازی ظهور این قتل را انجام دادم و پشیمان نیستم اما الان دارد می گوید در حوادث سال 97 کتک زیادی خورده ام. و از قتل پشیمانم و گرگ می کند. اینها را اگر کنار هم قرار دهید موضوع کاملا واضح است. خصوصا اینکه هیچ ردی از ارتباط او با شخص یا گروهی پیدا نشده است. این یکی از آثار برخورد خشن با ... است.
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
یکی از کامنتها خطاب به آقای حسین خرسند نوشته شده که من لازم میدانم به آن پاسخ دهم:
1) تمکین به قانون و تسلیم شدن در برابر قانون، رکن رکین پیشرفت هر ملت و هر جامعه ای است. ولی محتوای هر قانون، الزامات خاص خودش رو داره. قانون باید شفاف باشه، قانون باید متکی به آرای مردمی باشه، قانون باید توسط فرد صالح نوشته بشه و توسط افراد و نهادهای ذیصلاح، اجرا بشه. اینکه با فشار و لابی گری یک نماینده مجلس، طرحی را بطور مخفیانه و با بی اعتنایی نسبت به آرای مردمی، مطرح کرده و به دنبال اجرای آن باشید، این قانون نیست و هیچ اعتبار و مشروعیت مدنی ندارد و عین ستم است. از جمله افتخارات شهید خرسند، ایستادگی در برابر چنین ظلم آشکار و بدعت ناروایی بود که شما، نماینده شهرستان و بعضی از اطرافیان ایشان مسبب آن بودید.
2) شما خیال کردی که با جدا شدن قائمیه و تشکیل کوه چنار، چه مشکلی از مشکلات این منطقه حل می شود؟؟ لطفا براساس اطلاعات غلط، صحبت نکنید. بخش عمده ای از عقب ماندگی های این کشور، حاصل بی تدبیری و کم کاری مسئولان است و پیشرفت یک بخش یا شهرستان، صرفا با جدایی و تقسیمات کشوری انجام نمی شود. اینکه فکر کنید با جدایی از کازرون، میلیاردها تومان سرمایه به قائمیه سرازیر می شود، تصور کاملا غلط و ساده لوحانه ایست. یکی از ملاکهای تخصیص اعتبار به یک منطقه، جمعیت آن است. با جدایی از کازرون و تقسیم جمعیت، این اعتبار بیشتر نمی شود، بلکه به مراتب کاهش می یابد. بهتر است در فضایی دور از هیجانات به تحلیل این امر بپردازید.
3) در مورد سخنان آقای حسین خرسند درباره افراد یا جریانهای مرتبط با قتل امام جمعه فقید کازرون، میبایست نهادها و سازمانهای امنیتی و انتظامی به بررسی ابعاد این جنایت پرداخته و اقدام نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
به شما ربطی نداره مردم کوه چنار می دونن همه چیز رو و می خوان این اتفاق بیفته شما برای خودت و خانواده ات تصمیم بگیر نیازی به حرف های شما نیست شما هم جزو همین دسته هستی که دقیقا ما از لحاظ تفکر مقابل هم هستیم و مشخص هست چطور حرف ات رو بیان کردی
حسین خرسند
|
Germany
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
در جواب کامنت ناشناس،:
سلام علیکم
اول می گویی بخردانه نوشته ای بعد می گویی احساسی، بالاخره کدامش درست است؟بخردانه نوشته ام یا احساسی؟همین قدر که حضرت عالی اسلام ناب محمدی را شناخته ای ما را کفایت است.در ضمن از کجا بر شما مشخص شده که قاتل بهایی است؟اطلاعاتتان دسته اول است.شما که دیگران را به عدم شناخت اسلام ناب محمدی متهم می کنی در کجای نوشتار من از مردم چنارشاهیجان و کوهمره حرفی به میان آمده(من نام نادرست این‌منطقه از شهرستان کازرون را به کار نمی برم) که انگ می زنی و نتیجه گیری می کنی آقای بزرگ و نه بچه؟نوع نوشتارت نشان دهنده نوع افکارت است و همین مرا کافی است.دوره آخر الزمان شده برادر انسان را شهید کرده اند و نمی دانی عوامل پشت قضیه دقیقا چیست حال اگر به دنبال حقیقت موضوع روی تو را متهم به عدم شناخت اسلام محمدی می کنند و خود می شوند نماد این اسلام.فاین تذهبون؟اگر تفکراتی مثل تفکرات شما نماینده این مدل اسلام است همان بهتر که من آن را نشناسم.من اسلام شهید مطهری ها و شهید بهشتی ها را می شناسم نه اسلام کسانی که از بیت المال حقوق می گیرند و وکیل یک شهرستان هستند اما نه در حوزه انتخابیه حاضر می شوند و تمام طرحهای آن منطقه را متوقف می کنند؟آیا این خیانت نیست؟در همین سفر با یکی از سرپرستان سابق یک اداره فرهنگی دیدار کردم و وی به من گفت که بزرگ شما به او گفته با حکم ریاستت موافقت می کنم به شرطی که معاونان تو خصوصا معاون مالی اداری اداره را من انتخاب کنم و وی قبول نکرد و برکنار شد و شخصی از نورآباد آوردند و رئیس اداره فرهنگی کازرون کردند این است شایسته سالاری ؟این است نشانه های آن اسلامی که از آن حرف می زنی؟نه این ربطی به اسلام ندارد این خیانت به مردم شهرستان است که حقوق بیت المال را به نام آنها دریافت کنیم اما در خلاف جهت مصالحشان گام برداریم.خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند
حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
عنوان این سایت هست: (کازرون نما)
لطفا افرادی که همه کار و زندگیشون رو ول کردن که فقط یک شهرستان کوچک به اسم (کوه چنار) درست کنن، نظرات ... خود را در سایت ... نیوز به اشتراک بگذارند.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
ضمن تشکر از حسن نظر شما نسبت به سایت کازرون نما، یادآور میشوم که کازرون نما متعلق به تمام شهرستان کازرون شامل بخش مرکزی و سایر بخش های تابعه است و صرفا مربوط به شهر کازرون نیست.
دوم اینکه باید به همه نظرات حتی اگر مطابق با نظر و سلیقه ما نباشد و حتی اگر اشتباه باشد احترام گذاشت و نباید نظر هیچ کسی را بی ارزش قلمداد کرد. نظر هرکسی برای خودش محترم و با ارزش است.
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
سلام بر دوست عزیز جناب دکتر حسین خرسند،
تسلیت میگم به شما و خانواده ی محترمتون، شنیدن این خبر، نه تنها برا من، بلکه برا همه ی کسانی که با برادر عزیزتون، آشنایی اندکی هم داشتند ناگوار و شوکه کننده بود، چه رسد به عزیزانی که با اون بزرگوار پیوند خویشاوندی و عاطفی دیرینه داشتند. امیدوارم که در این لحظات سخت، صبر و شکیبایی همدم تک تک لحظاتتون باشه.
اینکه در کامنتتون نوشتید که هیچ عجله ای در اجرای حکم ندارید و فرهنگ خانواده ی شما با قصاص و اعدام همخوانی نداره، نشون دهنده ی اصالت و بزرگواری خانواده ی شماست و من با توجه به شناختی که از شما و خانواده محترمون داشتم، انتظار چنین عکس العملی رو داشتم.
البته دونستن جوانب مختلف و انگیزه های این اقدام توسط قاتل، حق طبیعی، در واقع کمترین حق شماست. امیدوارم هر زودتر تمام واقعیت های این جنایت مشخص بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
کازرون نما چرا قسمت آخر خبر رو از کانال تلگرامی حذف کردی و ویرایس جدید بهش دادی قضیه کتک خوردن قاتل تو درگیری سال گذشته
اختلاف افکنی تا کی ؟؟ به چه قیمتی ؟؟
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
از بالا دستور آمد حذفش کنید، ما هم دیوارمون کوتاه و گردنمون از مو باریک تر حذفش کردیم. ولی این موضوع توسط قاتل در دادگاه مطرح شده و همه حاضران در دادگاه شاهد بودند. حالا این کجاش اختلاف افکنی هست؟؟
پیامبر اسلام میفرمایند: حقیقت را بگویید حتی اگر به ضررتان باشد
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
خانم یکتا زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
این کتک خوردن قاتل چه ربطی به امام جمعه ما داره..کاش همون موقع جای کتک خوردن کشته شده بود تا ی ملتی رو داغدار نکنه..البته قاتل ی ترسویی بیشتر نیست که اسم اونای که بهش گفتن رو لو نمیده..اینا فرضیه نیست حقیقته..حقیقتی که مسئولان و خیلیا نمیخوان باورش کنن و یا هم میدونن و مجبورن ساکت باشن
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
باتوجه به انتشارفایل صوتی که قاتل بیرون دادجای بسی تامل هست که باچه مجوزی وبه دستورچه کسی منتشرشدهرچندهمه مردم کازرون چه قاتل وچه شهیدلیله القدررا به خوبی میشناسندوبه مردن داری وحسن نیت ومردانگی شادروان هیچ شکی ندارندولی چرامظلوم نمایی یک قاتل ناجوانمردراپخش کردن مطمینا بااین کارمردم حس کردن که دستهایی پشت پرده این جتایت وجودداردکه قاتل بااین اطمینان وخونسردی جلومنزل شهیداین جنایت راانجام داده وچراباوجوداینکه چندروزاین شخص باچندنفردیگربااسب وشمشیردرشهرجولان بده وکسی نباشه حتی یه تذکربدهدجای نگرانی هست که ازچشم مقامات امنیتی بدورباشدواینکه معتادبودن وجزءگروه های منافق بودن این شخص رادلیل این جنایت قراربدهندخیالی باطل وبهانه ای بچگانه است امام جمعه شهیداینقدردربین مردم محبوبیت داشنه واینقدرجوانمردبودکه کسی نمیتواندمشکل شخصی رابهانه کندبه امیدخداکه هرکسی که دراین جنایت ناجوانمردانه دست داشته رسواشودبازهم تسلیت به خانواده محترم خرسندومردم باغیرت کازرون وشادی روح حاج آقاخرسندکه یارویاورکازرونیهاعزیزبودندومردم راه شهیدراادامه خواهندداد
محمد رضا بستانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
سلام. به نظر من باید به نظر خانواده شهید خرسند توجه داشت و بدون رضایت آنها هیچگونه عمل قصاصی صورت نگیرد. ضمنا تا نتیجه گیری کامل که عوامل پشت صحنه مشخص گردندو هیچگونه شبهاتی برای افراد باقی نماند تحقیق و بررسی ادامه یابد .
خانم یکتا زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
در جواب ناشناس قسمت اول که برای جناب آقای دکتر حسین خرسند نوشته اند بچه، باید عرض کنم که اینطور که از حرف زدنتان پیداست خیلی ... ای هستین..و در ضمن حتی بلد نیستید شان حرف زدن خودتون و یا حتی شان شخصیت خودتون رو نگه دارید..حتی در جواب دوست دیگر نوشتید به شما ربط نداره مردم کوه چنار،...و....شتر در خواب بیند پنبه دانه..جز فقط خودتون بگین کوه چنار وگرنه برای بقیه همون چنارشیجان هست... ... که ... نمیشه...با تشکر از کازرون نما...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
یاد امام جمعه شهید و مظلوم و گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد خرسند گرامی باد . خدا لعنت کنه این قاتل کثیف و ملعون را . هر چه سریعتر باید مجازات این قاتل جانی که همان اعدام هست انجام بگیرد هر چند که برای این فرد کثیف و ملعون یکبار اعدام واقعا کافی نیست . اما به نظر می آید اداره محترم اطلاعات و سایر مسيولین مربوطه بایستی قبل از اعدام این فرد جانی و مفسد باید اعترافات لازم را از زبان این قاتل خارج کنند که چه افراد و گروه هایی با ایشان همکاری داشته اند که این قاتل را شارژ کردند تا امام جمعه عزیزمان را به شهادت برساند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹