پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
فرماندار کازرون خبر داد:
به گزارش کازرون نما، فرماندار شهرستان کازرون گفت: ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۸ برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافته که در مقایسه با سال های پیشین رقم قابل توجهی است.

داریوش دهقان، سه شنبه در نشست خبری افزود: این اعتبارات از محل سه منبع شامل، سه درصد درآمد نفت و گاز، تملک دارایی های سرمایه ای استانی و توازن منطقه ای تخصیص یافته است.

وی بیان داشت: هم اینک چندین طرح ورزشی شهری و روستایی نیز با صرف اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان آماده بهره برداری است که به تدریج افتتاح خواهد شد.

۵۶۰ میلیارد ریال به تکمیل طرح های نیمه تمام کازرون اختصاص یافت

دهقان ادامه داد: همچنین در صورت تحویل زمین مورد نیاز از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان کازرون، به زودی عملیات ساخت خانه جوان این شهرستان نیز با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال آغاز و در مدت ۶ ماه آماده بهره برداری خواهد شد.

او گفت: در حال حاضر، اجرای طرح روشنایی از روستای بورنجان تا راهدارخانه اداره راه و شهرسازی در محور جدید کازرون به شیراز به مناقصه گذاشته شده است و به زودی این پروژه هم اجرایی می‌شود.

فرماندار شهرستان کازرون، با تاکید بر حفظ همدلی و تلاش مسئولان برای پیشرفت و آبادانی این منطقه، اظهار داشت: امروز عملکرد مسئولان این شهرستان قابل قبول است اما اگر عملکرد مسئولی مورد تأیید نباشد ناگزیریم با او خداحافظی می‌کنیم.

 

تکمیل تصفیه خانه کازرون در گرو ۵۰ میلیارد ریال اعتبار

رئیس اداره آبفای شهرستان کازرون هم در این نشست، گفت: تکمیل تصفیه خانه این شهرستان که ۲۵ سال قبل (سال ۷۳) عملیات ساخت آن آغاز شد هم اکنون در گرو تأمین ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

۵۶۰ میلیارد ریال به تکمیل طرح های نیمه تمام کازرون اختصاص یافت

عباس صمیمی افزود: این میزان اعتبار اختصاص داده شده اما هنوز به این اداره پرداخت نشده است و در صورت تأمین آن، این پروژه تا پایان سال ۹۸ آماده بهره برداری است.

به گفته وی، این تصفیه خانه قادر است ۲۰۰ لتیر آب را در ثانیه تصفیه کند و در اختیار حوزه صنعت و کشاورزی این شهرستان قرار دهد.

 

کُند شدن روند احداث بیمارستان کازرون به دلیل نامشخص بودن متولی ساخت

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کازرون نیز در این جلسه در مورد علت توقف عملیات ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی پردیس کازرون که هم اینک حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: مسئولیت ساخت این مرکز درمانی در ابتدا با اداره راه و شهرسازی بود اما پس از مدتی، امور مربوط به احداث آن به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محول و بعد از چندی از نو اعلام شد که قرار است در آینده ادامه ساخت این طرح به راه و شهرسازی واگذار شود.

۵۶۰ میلیارد ریال به تکمیل طرح های نیمه تمام کازرون اختصاص یافت

محمدرضا نکویی بخش، ادامه داد: تغییرات یاد شده موجب کند شدن روند عملیات ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی پردیس کازرون شده است.

وی، در مورد توقف ۱۵ کیلومتر از عملیات چهار خطه شدن محور کازرون - بالاده نیز گفت: علت معطل ماندن این پروژه، تغییر مسیری بود که در نقشه ابتدایی داده شد اما در حال حاضر ادامه این کار برای تعیین پیمانکار آن به مناقصه گذاشته شده و به زودی عملیات احداث آن اجرایی خواهد شد.

گفتنی است: بخشداران ۶ بخش شهرستان کازرون شامل، کنارتخته و کمارج، خشت، نودان، مرکزی، جره و بالاده و بخش چنارشاهیجان به مرکزیت قائمیه در این نشست حضور داشتند.

 

به گزارش کازرون نما، این روزها رفت و آمد معاونان استاندار فارس به کازرون و وعده تزریق بودجه های خاص و توجه ویژه به برخی از پروژهای کوچک درحالی است که پروژه های اصلی شهرستان که در اولویت مطالبات مردم قرارداد، از جمله پروژه تونل محرم، سدنرگسی، طرح انتقال آب به سد نرگسی به پریشان، بیمارستان 200 تخت خوابی کازرون، بیمارستان امام علی(ع) کازرون و... همچنان چشم انتظار بودجه های مناسب جهت پیشرفت کار مطلوب است.


منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
شهادت امام جمعه فقید کازرون حاج آقا خرسند اگرچه جبران ناپذیر است اما باعث شد تمام نگاه ها از سراسر کشور به این شهرستان معطوف گردد و این فرصت خوبی است تا آقای فرماندار بدور از شعار زدگی و جلسات غیر ضرور منابع را جذب و تحول اساسی در شهرستان بوجود اید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
من آخرش نفهمیدم فلسفه اینهمه بازدید و جلسات و عکس های یادبود دسته جمعی آقای دهقان با ادارات چیست! آیا بهتر نیست مدیریت سیستمی اعمال شود و بجای هدر دادن وقت همکاران ادارات و معطلی ارباب رجوع بخاطر برگزاری جلسات ، وظیفه اصلی در قبال مردم انجام شود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
ای عامو ...............!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹