پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۹
ز سوی دبیر ستاد سیمرغ مطرح شد :
مرحمتي همچنين از بهره برداري از دهها طرح عمراني در دهه مبارك فجر خبر داد و گفت : در اين دهه 18 آموزشگاه در شهرستان، خوابگاه آموزشگاه فني و حرفه اي دختران و آسفالت روستاهاي كمانكشي،شيخي، چاه آهكي،جاده دوان، جعفرآباد، جبان آباد، چند خيابان شهر خشت،ايلان، اسلام آباد و شيب تنگ به بهره برداري مي رسد.

به مناسبت سي امين سالگرد انقلاب اسلامي، و مردانگي مردم غيور ايران ستاد ويژ هاي به نام « سيمرغ » تشكيل شده است كه اهداف اين ستاد ارايه تصويري از اوج شادابي و جواني انقلاب اسلامي، تلاش در جهت حفظ خاطراتاسلامي، تلاش در جهت حفظ خاطرات و يادمانهاي انقلاب، بهره گيري مطلوب از فضا و فرصت ايام ا... دهه فجر به منظور وفاق و جايگاه انقلاب اسلامي در دنيا و جهان اسلام است. مرحمتي با بيان اين نكته گفت: به همين منظور در حال حاضر كميتههاي نه گانه اي تشكيل شده كه اين كميته ها زيرنظر فرمانداري، اداره ارشاد، شهرداري،تبليغات اسلامي، نماينده صدا و سيما، اداره كار و امور اجتماعي و نيز كانون پرورش فكري و نوجوانان در حال آماده سازي تبليغات و برنامه هاي دهه مبارك فجر هستند.

وي افزود: يكي از برنامها برگزاري دستآوردهاي 30 ساله نظام مقدس جمهوري اسلامي در شهرستان به همراه نمايشگاهي از محصولات توليدي و صنعتي و فرهنگي شهرستان در محل مكتب الزهرا واقع در خيابان شريعتي است كه اين نمايشگاه از تاريخ 12 الي 22 بهمن آماده بازديد همشهريان ارجمند خواهد بود. مرحمتي گفت: در اين نمايشگاه محصولات مختلف با تخفيف ويژه اي به همشهريان ارايه خواهد شد و براي رفاه حال مردم نيز پزشكان و تزريقات مجاني از سوي شبكه بهداشت و درمان و نيز هلال احمر آماده خدمات دهي به مردم هستند.

وي افزود: برگزاري ايستگاه هاي صلواتي در سطح شهر، آذين بندي سطح شهر توسط مردم و ادارات، اجراي برنامه هاي شبي با قرآن، اجراي ورود نمادين امام و نيز حركت وسايط نقليه موتوري از ميدان امام حسين(ع) تاگلزار شهدا، تجليل از زنان نمونه نامآور و نانآور و برگزاري مسابقات علمي فرهنگي بانوان، اجراي مسابقات ورزشي و جام 22 بهمن، برگزاري جشن و مسابقات در يكي از مناطق عشايرنشين، برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي و تئاتر استان و نمايشگاه 30 دست 30 نقش، تجليل از پيشكسوتان انقلاب اسلامي،اجراي برنامه هاي جشن و سخنراني در آموزش و پرورش و تمامي مدارس شهرستان،افتتاح چندين پروژه عمراني و مسابقات فرهنگي و ورزشي كارگران و بازديد و تجليل از خانوادههاي انقلاب اسلامي از ديگر برنامه هاي تدارك ديده شده در ايام ا... دهه فجر است.

مرحمتي همچنين از بهره برداري از دهها طرح عمراني در دهه مبارك فجر خبر داد و گفت : در اين دهه 18 آموزشگاه در شهرستان، خوابگاه آموزشگاه فني و حرفه اي دختران و آسفالت روستاهاي كمانكشي،شيخي، چاه آهكي،جاده دوان، جعفرآباد، جبان آباد، چند خيابان شهر خشت،ايلان، اسلام آباد و شيب تنگ به بهره برداري مي رسد. وي افزود : طرحهاي دامي ملاي بلوط، توليدي 381 رب وكنسرو، ذرت خشك كني 355 ، برقكاران، تعاوني 917 ، معاينه فني كاميونداران كازرون و خانه بهداشت بوركي نيز در همين دهه مبارك افتتاح و به بهر ه برداري مي رسند.

دبير ستاد سيمرغ گفت : دو درمانگاه و خانه بهداشت دريس و بوركي و همچنين پروژه هاي آبرساني مجموعه روستاهاي بي بي مهلت و پروژه زهكشي زير بند گيخ نيز افتتاح و به بهره برداري ميرسند.

مرحمتي همچنين خبر از كلنگ زني دانشگاه علوم پايه كازرون و دبستان شهيد نوروزي جره خبر داد و گفت : در طول دهه مبارك فجر به منظور وفاق و اتحاد ملي مراسم جشن در 4شهر ديگر شهرستان و نيز روستاهاي قلعه سيد، سيف آباد، بليان، مهرنجان، مشتان، حكيم باشي و همچنين مساجد صاحب الزمان،مدرسه الزهرا،ملابرات، امام حسين و جامع شهدا برگزار ميگرددكه ان شاء ا... باحضور مسوولين و مردم عزيز در اين جشن ها،مراسم را با شكوه تر برگزار نمائيم.

مرحمتي افزود : يادواره 1100 شهيد كازرون نيزدر روز پنج شنبه 17 بهمن ماه با گستردگي خاصي در مصلي نمازجمعه برگزار خواهد شد و به منظور ميثاق و گلباران قبور شهدا در محل گلزار شهدا همراه با مردم شهيدپرور حضور به هم خواهيم رسانيد . دبير ستاد سيمرغ در پايان گفت : در روز 22 بهمن نيز جشن استقلال در زمين چمن ورزشگاه شهداي كازرون پس از شركت گسترده مردم در راهپيمايي يوم ا ... 22 بهمن بابرنامه هاي جذاب و ديدني برگزارخواهد شد كه مردم عزيز كازرون در اين روز ميثاق خود را با امام و شهدا بار ديگرتجديد خواهند كرد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲