پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
با همکاری اداره منابع طبیعی و انجمن میراث پریشان:
روز جمعه 6 اردیبهشت ماه سال جاری، کارگاه آموزشی اطفا حریق در جنگل ها و مراتع توسط اداره منابع طبیعی و انجمن میراث پریشان با ارائه سیدکاظم موسوی کارشناس آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزدار استان فارس به مدت چهار ساعت برگزار شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از کارگروه روابط عمومی انجمن میراث پریشان، مدرس این کارگاه آموزش های خود را با شعار "اگر زبان آتش را بلد باشیم، زبانه های آتش را می توان مهار کرد" آغاز نمود و نکاتی را پیرامون نقش و جایگاه انسان در حوادث غیر مترقبه، مراحل ایجاد بحران، سطوح مدیریت بحران، اطلاع رسانی در بحران، اهمیت درختان و فضای سبز، تفاوت حریق در شهرها، جنگل ها و مراتع، علل آتش سوزی جنگل ها و مراتع، انواع آتش سوزی در جنگل و مراحل اطفا حریق، تجهیزات لازم در عملیات اطفا حریق، مدیریت اطفا حریق در کوهستان، روش های پیشگیری از آتش سوزی در جنگل ها و مراتع ارائه داد.

کارگاه آموزشی اطفاء حریق در جنگل ها و مراتع و کارگاه امداد و نجات کوهستان برگزار شد

در ادامه کارگاه امداد و نجات کوهستان با ارائه غلامی نژاد از امدادگران هلال احمر شهرستان کازرون به مدت دو ساعت برگزار شد که پیرامون انواع سوختگی ها، خفگی ها، شکستگی ها و احیا ریوی - قلبی مطالبی ارائه  شد.

کارگاه آموزشی اطفاء حریق در جنگل ها و مراتع و کارگاه امداد و نجات کوهستان برگزار شد


نویسنده: انجمن میراث پریشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳