پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۰۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
طی همایش سراسری فرماندهان ناجا:
در بیست و سومین همایش سراسري فرماندهان، رؤسا و معاونان ناجا كه در تهران برگزار شد، سرهنگ محمد عبادی نژاد به عنوان یکی از فرماندهان برتر ناجا در سال 1397 انتخاب و لوح تقدير توسط فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به وي اهداء شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در بخشی از متن این لوح آمده است: برقراری نظم و امنیت و تحقق اهداف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر پایه تلاش ها و خدمات صادقانه و مخلصانه فرماندهان و مدیران ولایت مداری است که بدون هیچ گونه چشم داشتی خود را وقف اعتلای اهداف متعالی نظام اسلامی نموده و از هیچ تلاش و تعهدی در این راستا دریغ نمی ورزند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: به لطف خداوند منان، ناجا در سال 1397 که سال پر تلاشی داشته و با موفقیت عمل نموده، براساس ارزیابی های بعمل آمده از وضعیت عملکرد یگانهای ناجا، جنابعالی که با عزم و اراده و تعهد و پشتکار در جهت اقتدار ناجا و بالندگی ایران اسلامی، همت گمارده اید به عنوان یکی ازمدیران برتر ناجا برگزیده شده اید.

فرمانده انتظامی کازرون به عنوان فرمانده برتر ناجا در سال 1397 معرفی شد

بنا به این گزارش، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در متن لوح خود خطاب به سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون آورده است: به پاس این موفقیت و مجاهدت خستگی ناپذير، مراتب تقدیر و تشکر خود را به شما و همکاران محترم زیر مجموعه اعلام می دارم.

وی افزوده است: لذا امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، همواره در پاسداری از خون شهدا و پیشرفت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است به پاس انتخاب سرهنگ محمد عبادی نژاد به عنوان یکی از مدیران برتر ناجا در سال 1397، ایشان مفتخر به دیدار با  فرماندهی معظم کل قوا گردید.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
سلام چه ... هست که امام جمعه بی گناه شهرش رابیان جلومنزلش بشهادت برسانن بخداقسم خون این شهیدبرگردن ... هست واقعاجای تاسف داره که کلانتری صدمتری منزل ایشان بوده اینومنعکس کنیدتابفهمن
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
مگه قراره فرمانده نیروی, انتظامی جلوی خونه امام جمعه کشیک بده... اتفاقا جناب سرهنگ عبادی کارش خیلی درسته...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
0
0
عبادی نژاد قبلا فرمانده ممسنی بوده خیلی جذبه داشت من همان موقع سرباز بودم کسی در دیدش قرار میگرفت دیگه تمام اضاف یا بازداشت
نازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
0
سلام کسی اطلاع داره جناب عبادی از مدت خدمتش چند سال مانده ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
انشالله موفق ومویید باشند وایشان نظامی مقتدر وتوانایی هرمسئولیتی دارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳