پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
با حضور رئیس آموزش و پرورش کازرون:
در آیینی با شکوه و با حضور مدیر آموزش و پرورش کازرون و جمعی از مسئولین این شهرستان، جشنواره بزرگ دانش آموزی با عنوان «کازرون گمپ گلن» توسط آموزشگاه متوسطه دوم دخترانه نمونه دولتی بانو سلامی در کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از محمدحسین هاشمی کشکولی خبرنگار، امیرحسین جمشیدی مدیر آموزش و پرورش کازرون در جشنواره بزرگ تقدیر از دانش آموزان نمونه آموزشی و تربیتی با عنوان «کازرون گمپ گلن» که با حضور جمعی از فرهنگیان، اولیای دانش آموزان و اعضای شورای شهر کازرون با همت شورای اسلامی، شهرداری و آموزش و پرورش کازرون در سالن شهید عسکری صورت گرفت، در سخنانی اظهار داشت: جای بحث و تردید نیست که بزرگ‌ترین سرمایه توسعه، پیشرفت و تعالی یک کشور، توسعه انسانی است و توسعه معنوی را هم اگر در داخل همین توسعه انسانی ببینیم، کشوری که این سرمایه را ندارد، امکان ندارد که بتواند به خوبی از سرمایه‌های دیگرش استفاده کند.

وی گفت: شکی نداریم که پرورش نه تنها هم ردیف آموزش است، بلکه دارای اولویت و اهمیت خاصی قرار دارد.

جشنواره بزرگ دانش آموزی «کازرون گمپ گلن» در کازرون برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به اهمیت جایگاه  مقوله تربیتی و پرورشی در بطن خانواده بزرگ آموزش و پرورش تصریح کرد:  این پرورش است که می‌تواند نوجوانان ما را برای آموزش و یادگیری بهتر آماده کند و بسیاری از آنهایی که در امر آموزش دچار مشکلاتی هستند به مسئلة پرورش برمی‌گردد.

جمشیدی متذکر شد: چنانچه در امر پرورش با عنوان سرمایه‌گذاری اصلی مد نظر ما باشد، خود به خود آموزش و تعلیم سطح بالا هم در کنارش خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان کازرون در تمام عرصه های علمی و تربیتی در سطح کشور و حتی بین المللی حرفی برای گفتن داشته است که باید در سایه همکاری معلمان و همکاران دلسوز روزبه روز استعداد های بالقوه در این شهرستان به بالفعل تبدیل شود.

مدیر آموزش و پرورش کازرون از تلاش مضاعف مدیر، معاونان و معلمان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی متوسطه دوم بانو سلامی که توانستند با همکاری همدیگر در تمام عرصه های علمی، اخلاقی و تربیتی نمونه‌ایی بارز باشند، تقدیر و تشکر کرد. 

بر اساس این گزارش این جشنواره با اجرایی موسیقی سنتی، و شعرخوانی با لهجه شیرین کازرونی و اهدای جوایز به دانش آموزان نمونه در عرصه های علمیٰ، هنری و تربیتی به پایان رسید. انتهای پیام/


نویسنده: محمدحسین هاشمی کشکولی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲