پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
خطیب جمعه کازرون:
خطیب جمعه کازرون گفت: دسترسی عادلانه به خدمات سلامت از شعارهای متولیان این حوزه بوده اما در شهرستان کازرون با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، این خدمات عادلانه است.

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های نماز جمعه این هفته کازرون با اشاره به هفته سلامت، گفت: در مسئله سلامت که شامل مواردی همچون بهداشت فردی، روحی و اجتماعی است باید در موضوع پیشگیری بیشتر تلاش شود.

وی سبک زندگی و تغذیه را در جامعه نامناسب دانست و خواستار تقویت مراقبت‌های اولیه بهداشتی شد.

خدمات سلامت در کازرون عادلانه نیست

خرسند با گلایه از وزیر بهداشت و درمان و مسوولان حوزه سلامت گفت: یکی از شعارهای هفته سلامت، دسترسی عادلانه به خدمات سلامت است که می‌پرسم آیا در شهرستان بزرگ کازرون با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، این خدمات سلامت عادلانه است؟.

امام جمعه کازرون ادامه داد: ما از استاندارد‌های اعلام شده وزارت بهداشت بسیار عقب بوده و باید توانمندی کازرون بیشتر باشد که البته از زحمات پرسنل بهداشت و درمان شهرستان تشکر می‌کنیم ولی امکانات و زیرساخت‌های موجود به انداره شهرستان کازرون نیست.

وی همچنین از کمبود امکانات پزشکی و بیمارستانی در کازرون گلایه کرد و گفت: چندسال است بیمارستان امام علی(ع) ساخته شده اما دفتر مرکزی دانشگاه آزاد به تعهد خود در قبال تجهیز این بیمارستان توجه نمی‌کند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
فرمانداری ویژه و دانشگاه علوم پزشکی برای کازرون از نان شب هم واجب تر هست. امیدوارم نماینده بعدی شهرستان پیگیر این دو موضوع باشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳