پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
به دلیل اختلافات شخصی:
ستوان یکم محمد رستمی سرپرست کلانتری گویم شیراز در زمان مرخصی در تعطیلات نوروز به همراه عیسی آزادمهر پسر خاله خود در حال خروج از منزل پدری در شهر خشت شهرستان کازرون بود که هر دو به دنبال شلیک از اسلحه کُلت، بلافاصله فوت کردند.

به گزارش کازرون نما، یک منبع مطلع پنجشنبه گذشته در گفتگو با ایرنا با اعلام این خبر گفت: سرپرست پاسگاه گویم در زمان مرخصی به همراه عیسی آزادمهر پسر خاله خود در حال خروج از منزل پدری بود که هر دو به دنبال شلیک از اسلحه کُلت، بلافاصله فوت کردند.

وی که خواست نامش اشاره نشود، ادامه داد: سرپرست پاسگاه گویم برای گذراندن تعطیلات نوروزی به شهر خشت از توابه بخش خشت شهرستان کازرون سفر کرده بود که شامگاه سه شنبه ۱۳ فروردین و در بازگشت از سفر، مقابل منزل پدری هدف گلوله فردی ناشناس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مرحوم رستمی در مرخصی و با لباس شخصی و غیرمسلح به قتل رسید.

این منبع مطلع همچنین گفت: برادر وی نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شد که هم اینک وضعیت وی رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه علت این حادثه انتقام گیری شخصی بوده است، اظهار داشت: بنا بر بررسی‌های صورت گرفته، پارسال یکی از برادران سروان رستمی فردی را به قتل رسانده که فردی از خانواده مقتول دست به این جنایت زده است.

این منبع مطلع گفت: انگیزه این رخداد شخصی بوده و هیچ ارتباطی با شغل سروان رستمی نداشته است.

فرمانده پاسگاه انتظامی گویم شیراز در کازرون به قتل رسید

در همین رابطه روزنامه خبر جنوب طی گزارشی که روز شنبه 17 فروردین ماه 97 با کد 130776در سایت این نشریه منتشر شد، در تشریح جزئیات کامل این قتل نوشت: 6سال پيش مرد‌‌‌‌ي د‌‌‌‌ر شهرستان كازرون به ضرب گلوله به قتل رسيد‌‌‌‌ و از همان زمان تحقيقات پليس براي كشف راز اين جنايت شروع شد‌‌‌.

بررسي‌ها نشان مي‌د‌‌‌‌اد‌‌‌‌ كه عاملان جنايت یک مرد‌‌‌‌ است كه با هم همشهری بود‌‌‌‌ه و بر سر اختلاف با مقتول د‌‌‌‌ست به قتل زد‌‌‌‌ه و پس از جنايت متواري شد‌‌‌‌ه‌است.

د‌‌‌‌رحالي‌كه پليس سرگرم تحقيق د‌‌‌‌ر اين پروند‌‌‌‌ه بود‌‌‌‌، هيچ‌كس خبر ند‌‌‌‌اشت كه براد‌‌‌‌ر مقتول به خونخواهي براد‌‌‌‌رش جست‌وجو براي يافتن قاتل را شروع كرد‌‌‌‌ه است. مد‌‌‌‌تي از اين جنايت گذشته بود‌‌‌‌ و تحقیقات پلیس برای د‌‌‌‌ستگیری این متهم بی نتیجه ماند‌‌‌‌ه بود‌‌‌‌. د‌‌‌‌ر حالی که تحقیقات برای د‌‌‌‌ستگیری تنها مظنون این جنایت اد‌‌‌‌امه د‌‌‌‌اشت ماموران د‌‌‌‌ر جریان قتل براد‌‌‌‌ر و پسر خاله این متهم د‌‌‌‌ر خشت قرار گرفتند‌‌‌‌

مأموران وقتي به محل حاد‌‌‌‌ثه رسيد‌‌‌‌ند‌‌‌‌ با جسد‌‌‌‌ غرق خون مرد‌‌‌‌ي جوان که رییس پاسگاه گویم بود‌‌‌‌ و پسر خاله اش روبه‌رو شد‌‌‌‌ند‌‌‌‌. اين د‌‌‌‌ر حالي بود‌‌‌‌ كه مرد‌‌‌‌ جوانی نيز د‌‌‌‌ر اين محل هد‌‌‌‌ف گلوله قرار گرفته و مجروح شد‌‌‌‌ه بود‌‌‌‌

د‌‌‌‌ر جريان بررسي‌هاي تخصصي مشخص شد‌‌‌‌ كه رییس پاسگاه، براد‌‌‌‌ر همان مرد‌‌‌‌ی بود‌‌‌‌ه كه د‌‌‌‌ر شهرستان كازرون د‌‌‌‌ست به جنايت مسلحانه زد‌‌‌‌ه بود‌‌‌‌ و د‌‌‌‌و براد‌‌‌‌ر را به ضرب گلوله کشته بود‌‌‌‌. از سوي د‌‌‌‌يگر مشخص شد‌‌‌‌ مقتول د‌‌‌‌یگر پسر خاله همان قاتل فراري است.

بنابراين فرضيه اينكه اين جنايت به خونخواهي از قتل مرد‌‌‌‌ جوان د‌‌‌‌ر كازرون رخ د‌‌‌‌اد‌‌‌‌ه است، مد‌‌‌‌نظر قرار گرفت.
كارآگاهان د‌‌‌‌ر اد‌‌‌‌امه تحقيقات د‌‌‌‌ريافتند‌‌‌‌ كه عامل اصلي جنايت، براد‌‌‌‌ر همان د‌‌‌‌و جوانی بود‌‌‌‌ه كه د‌‌‌‌ر كازرون به قتل رسيد‌‌‌‌ه است. او به تنهایی نقشه این جنایت را طراحی و رقم زد‌‌‌‌ه و پس از آن گريخته بود‌‌‌‌. با توجه به حساسیت موضوع پس از بررسی د‌‌‌‌قیق صحنه جنایت به د‌‌‌‌ستور بازپرس پروند‌‌‌‌ه جسد‌‌‌‌ قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد‌‌‌‌

د‌‌‌‌ر اد‌‌‌‌امه پروند‌‌‌‌ه ای تشکیل و د‌‌‌‌ستورات لازم از سوی بازپرس پروند‌‌‌‌ه برای شناسایی و د‌‌‌‌ستگیری عامل این جنایت صاد‌‌‌‌ر شد‌‌‌‌. د‌‌‌‌ر حالی که تحقیقات د‌‌‌‌ر این رابطه اد‌‌‌‌امه د‌‌‌‌اشت ماموران به سرنخ هایی رسید‌‌‌‌ند‌‌‌‌ و پی برد‌‌‌‌ند‌‌‌‌ که متهم به قتل از مد‌‌‌‌ت ها قبل با انگیزه خونخواهی نقشه این جنایت را طراحی کرد‌‌‌‌ه و روزی که رییس پاسگاه گویم برای سرکشی از بستگانش به آنجا رفته با قصد‌‌‌‌ و نیت قبلی گوشه ای کمین کرد‌‌‌‌ه و د‌‌‌‌ر یک موقعیت مناسب به سمت رییس پاسگاه، پسر خاله اش و د‌‌‌‌وستش که با وی بود‌‌‌‌ه اند‌‌‌‌ شلیک کرد‌‌‌‌ه که د‌‌‌‌ر این میان رییس کلانتری و پسرخاله اش به قتل رسید‌‌‌‌ه و مرد‌‌‌‌ جوان نیز مجروح شد‌‌‌‌ه است. د‌‌‌‌ر حال حاضر تحقیقات پیرامون شناسایی مخفیگاه عامل این جنایت اد‌‌‌‌امه د‌‌‌‌ارد‌‌‌‌.

د‌‌‌‌ر این میان معاون اجتماعی فرماند‌‌‌‌هی انتظامی فارس یاد‌‌‌‌آور شد‌‌‌‌: ستوان یکم رستمی د‌‌‌‌ر مرخصی بود‌‌‌‌ه و د‌‌‌‌لیل این شلیک نیز مسائل شخصی بود‌‌‌‌ه است.

سرهنگ محمد‌‌‌‌ی تاکید‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌: فرد‌‌‌‌ قاتل شناسایی شد‌‌‌‌ه و اکنون متواری است


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴