پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
همت محمدی خبر داد:
سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس از افزایش ساعات بازدید اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس و از جمله کازرون در نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش کازرون نما، همت محمدی با تبریک پیشاپیش سال نو گفت: به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی اقدام به افزایش ساعات بازدید اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس در نوروز ۹۸ شد.

وی شروع به کار موزه پارس، موزه دفاع مقدس، باغ عفیف آباد، موزه سنگ‌های تاریخی هفت تنان و مجموعه جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید از ساعت از ساعت ۸ صبح الی ۱۹، حمام وکیل از ساعت ۸ لغایت ۲۱ و موزه تاریخ طبیعی از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ است.

افزایش ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس و کازرون در ایام نوروز

محمدی ادامه داد: از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ درهای موزه نارنجستان قوام، باغ جهان نما، خواجوی کرمانی، با غ دلگشا و ارگ کریم خان زند به روی بازدیدکنندگان گشوده خواهد بود و باغ جهانی ارم از ۸ صبح تا ۲۳:۳۰ پذیرای بازدید کنندگان است.

سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس بیان داشت: مجموعه‌های جهانی پاسارگاد، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور، موزه بی شاپور و تنگ چوگان کازرون، همچنین مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب از ۸ صبح لغایت ۱۸:۳۰ به صورت یکسره باز است.

 افزایش ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس و کازرون در ایام نوروز

به گفته سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس بازدید از مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ و مجموعه فرهنگی حافظ که پربازدید کننده ترین سایت گردشگری کشور به شمار می‌آید از ساعت ۸ صبح تا یک بامداد امکان‌پذیر است.

این مقام مسئول اعلام کرد: حرم مطهرحضرت شاهچراغ (ع) به صورت ۲۴ ساعته در خدمتگذاری به زائران سومین حرم اهل بیت (ع) مهیا می‌باشد.

افزایش ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس و کازرون در ایام نوروز

تماشای برنامه نور و صدای تخت جمشید ازساعت ۲۰:۳۰ به جز در روزهای بارانی امکان پذیر خواهد بود و براساس مصوبه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور کلیه بازدیدهای رایگان و نیم بها از ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین لغو است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹