پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در آئین معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون گفت: باید از همه ظرفیت‌های درونی و بیرونی آموزش و پرورش برای دستیابی به اهداف نظام تعلیم و تربیت استفاده کرد.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، علی عسکر جمشیدی در آیین تکریم رییس و سرپرست سابق آموزش و پرورش کازرون و معارفه رییس جدید این اداره گفت: عظمت آموزش و پرورش به اندازه ای است که در تصمیم گیری آن تنها یک فرد نقش ندارد و باید از همه ظرفیت های درونی و بیرونی این نهاد برای دستیابی به اهداف مورد نظر استفاده کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با تاکید بر اینکه نظام تعلیم وتربیت باید اولویت اول همه مسئولین باشد، توجه به معلمین را یکی از این ظرفیت ها برشمرد و گفت: ما در مسیر حرکت به سمت دستیابی به اهداف قرار نداریم، چرا که معلمین اولویت اول ما نیستند.

از همه ظرفیت ها برای دستیابی به اهداف نظام تعلیم و تربیت باید استفاده کرد

وی گفت: در حوزه آموزشی و پرورشی معلمین باید چرایی آموزش و پرورش را به نسل جوان بیاموزند و باید تلاش شود تا دین را با رایحه بهشتی به دانش آموزان آموزش داد.

جمشیدی تاکید کرد: آموزش و پرورش محل جولان یک تفکر و فرد نیست و تصمیم هر مدیری باید مبتنی بر یافته های پژوهشی باشد، چرا که اگر غیر از این باشد هزینه های زیادی بر دوش نظام تعلیم و تربیت  وارد می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در توصیه به همکاران، گفت: در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان باید این معیار را در نظر داشته باشیم که جاذبه در حد اعلی و دافعه در حد ضرورت، و در برخورد با مراجعین نیز باید نگاه ارباب رجوعی باشد که در  آموزش و پرورش این مهم مورد توجه ویژه است.

خاطر نشان میشود درپایان این مراسم ضمن تقدیر از آقایان کاظم عباسی و عبدالرضا یزدانی رییس و سرپرست سابق اداره آموزش و پرورش کازرون، امیرحسین جمشیدی به سمت رییس جدید این اداره منصوب شد.

جمشیدی پیش از این به عنوان کارشناس مسوول سنجش  و ارزشیابی این اداره مشغول به فعالیت  بوده است.


نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸