پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
با حضور 650 دانش آموز:
با حضور بیش از 650 دانش آموز، اولین جشنواره منطقه‌ای لذت ریاضیات در دبیرستان دخترانه الزهرا(س) کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش این شهر با اعلام مطلب فوق گفت: برای ارتقای سطح دانش آموزان و اعتلای کشور و آموزش و پرورش همه باید به کمک آموزش و پرورش بیایند، تا فرزندان ایران به آنچه که شایسته شان است، برسند.

رضا جاویدی با بیان اینکه ایده اولیه این جشنواره توسط همکاران دبیرستان الزهرا(س) ارائه و در گروه آموزشی متوسطه دوره اول ایده پردازی و طراحی شد، افزود: آشنایی با زیبایی ها و هماهنگی ها در ریاضیات و شناخت بعضی از پیچیدگی ها، روابط و زیبایی های آفرینش از نگاه ریاضیات از اهداف برگزاری این جشنواره بود.


وی آشنایی دانش آموزان با کاربردهای عملی ریاضیات در زندگی و آشنایی آنان با رشته های تحصیلی که در آینده مرتبط با هدایت تحصیلی شان می باشد، را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

در ادامه مدیر دبیرستان دخترانه الزهرا(س) کازرون گفت: بیش از 650 دانش آموز از دبیرستان های مختلف دخترانه متوسطه اول کازرون در پایه های هفتم، هشتم و نهم در این جشنواره شرکت کردند.

زهرا ماندنی پور افزود: در این جشنواره 15 کارگاه علمی و جذاب در حوزه های مختلف ریاضیات با موضوعات تفکر ریاضی، ریاضیات و قرآن، ریاضیات و طبیعت، شگفتی های ریاضیات، آشنایی با دانشمندان ریاضیات، تاریخچه ریاضیات، هنر و ریاضیات و... برگزار شد.

وی گفت: افرادی که در این جشنواره موفق به ارائه تدریس شدند ترکیبی از دانش آموزان، دبیران خوب و توانمند آموزش و پرورش و اساتید دانشگاهی ریاضیات بودند.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره ایستگاه های علمی خلاقانه و نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان در زمینه ریاضیات برپا شد.


نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴