پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
با عبور از سه شهر فارس:
اسنپ از امروز فعالیت خود را در ۴ شهر زاهدان، ملایر، کازرون و لارستان آغاز می‌کند و آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز این شهرهاست.

به گزارش کازرون نما، اسنپ به رسم همیشه برای اولین تردد شهروندان شهرهای زاهدان، ملایر، کازرون و لارستان سفر رایگانی در نظر گرفته است. برای استفاده از سفر رایگان در این شهرها می‌توانید با وارد کردن کد  Salam-KLMZ در بخش «کد تخفیف» یک سفر رایگان هدیه بگیرید. این کد تا تاریخ ۶ فروردین اعتبار دارد.

اسنپ به کازرون رسید

گفتنی است: با اضافه شدن زاهدان که مرکز استان سیستان و بلوچستان است تعداد استان‌های فعال این سامانه به ۳۰ رسیده است و حالا این سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل در ۹۳ شهر بزرگ و کوچک خدمت‌رسانی می‌کند. ملایر سومین شهری است که از استان همدان در سامانه اسنپ فعال شده است و پیش از این در شهرهای مریانج و همدان نیز از این استان فعال شده بود. همچنین با اضافه شدن کازرون و لارستان از استان فارس اکنون این سامانه در ۵ شهر این استان از جمله شیراز، صدرا و مرودشت نیز در دسترس است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴