پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
با بدرقه مردم قدرشناس کازرون:
پیکر مطهر شهید حمزه کرمی از شهدای دفاع مقدس که بعد از 30 سال به تازگی در عملیات تفحص، شناسایی شد و به وطن بازگشت، پس از تشییع با شکوه مردم قدرشناس شهرستان کازرون در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، دیروز دوشنبه اول بهمن ماه 97 و همزمان با دهه فاطمیه، کازرون شاهد تشییع پرستوی خونین بال، شهید حمزه کرمی بود که پس از سی سال دوری، به آغوش خانواده بازگشت.

این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا، مردم شهید پرور، امام جمعه و مسئولان شهرستان کازرون از ساعت 15 و از چهارراه انقلاب به طرف گلزار شهدای سید محمد نوربخش با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

عکس: روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون

پس از تشییع پیکر شهید، حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون بر پیکرش نماز گزارد و پس از نماز خطاب به جمعیت حاضر گفت: "باید به خاطر داشته باشیم که این شهید حامل پیامی است و آمده تا به ما یادآوری کند که سی سال پیش دشمنان کمر به نابودی مردم و حکومت اسلامی بستند و این جوانان بودند که با نثار جان، از نظام و انقلاب و میهن اسلامی دفاع کردند. امروز آرامش و ثبات کشور از خون این شهید و همرزمان اوست و رشادت های این عزیزان سایه جنگ را از کشور دور کرده است. اگر امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد نباید باعث شود ما یاد و راه این شهدا را که از همه چیز خود در راه آرمان های انقلاب گذشتند فراموش کنیم"

همچنین یکشنبه شب نیز در مراسمی که در مصلای نماز جمعه کازرون برگزار شد، مردم قدر شناس کازرون با پیکر شهید کرمی وداع کردند. و صبح دوشنبه نیز مراسم وداع با شهید در زادگاهش، بخش جره و بالاده، برگزار شد.

عکس: سایت خبری تنویر

گفتنی است بسیجی شهید حمزه کرمی متولد 11 شهریور 48 در یک خانواده عشایری از بخش جره و بالاده کازرون، در تاریخ 4 خردادماه 1367 در منطقه شلمچه جاویدالاثر شده بود و پیکر پاکش پس از سی سال به آغوش خانواده بازگشت و دیروز در گلزار شهدای سید محمد نوربخش کازرون آرام گرفت.

پیکر شهید حمزه کرمی پس از 30 سال در کنار همرزمانش آرام گرفت

رضازاده رئیس بنیاد شهید کازرون هم در گفتگویی کوتاه در حاشیه این مراسم تشییع گفت: با بازگشت پیکر شهید کرمی تعداد شهدای مفقودالجسد کازرون 69 شهید شد که امیدواریم با تلاش گروه های تفحص پیکر آن عزیزان نیز به آغوش خانواده باز گردد.

شهرستان کازرون قریب به 1300 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.


نویسنده: روابط عمومی بنیاد شهید کازرون
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
شهداء شرمنده ایم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹