پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
انا لله و انا الیه راجعون:
مرحوم حاج نعمت اله کوهنورد پدر شهیدان بهرام و فرهاد کوهنورد دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون: این پدر صبور متولد 6 بهمن ماه 1311 می باشد که طی عمر پربار خود دو فرزندش را تقدیم اسلام و نظام اسلامی کرد و پس از طی یک دوره بیماری در سن 86 سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

پدر شهیدان کوهنورد به فرندان شهیدش پیوست

مراسم تشییع این پدر بزرگوار امروز یکشنبه 16 دی ماه از ساعت 15 در بهشت زهرا کازرون برگزار می شود. مراسم بزرگداشت آن مرحوم نیز فردا دوشنبه 17 دی ماه از ساعت 14:30 تا 16:30 ( 2 تا 4 عصر) در حسینیه سیدالشهدای شهر کازرون منعقد خواهد بود.

گفتنی است: بسیجی شهید بهرام کوهنورد متولد اول خردادماه 1343 آبادان است که در سال 55 به همراه خانواده به کازرون مهاجرت کرد و پس از شروع جنگ تحمیلی خود را موظف به پاسداری از نظام نوپای اسلامی دانست و پس از مجاهدات بسیار در تاریخ 27 شهریور 1360 در منطقه دهلاویه به شهادت رسید.

پدر شهیدان کوهنورد به فرندان شهیدش پیوست

بسیجی شهید فرهاد کوهنورد نیز متولد اول شهریورماه 1344 آبادان است که همچون برادر خود دفاع از اسلام و انقلاب را وظیفه خود دانشت و در تاریخ 30 فروردین ماه 1364 در پادگان حمید به خیل شهدا پیوست.

 

کازرون نما این مصیبت را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای ایشان شادی روح و مغفرت و رحمت در کنار فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر بر مصیبت را از درگاه خداوند متعال مسالت می نماید


نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴