پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
جهت افتتاح دو سالن ورزشی و دیدار با ورزشکاران:
وزیر ورزش و جوانان فردا پنجشنبه 29 آذرماه طی سفر خود به استان فارس به شهرستان کازرون خواهد آمد تا ضمن افتتاح 2 سالن ورزشی، با ورزشکاران و جوانان این شهرستان دیدار داشته باشد.

به گزارش کازرون نما، حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از سفر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به فارس خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان، پروژه‌هایی را در شهرستان‌های کازرون، ممسنی و رستم افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان در این سفر از روند احداث سالن چند منظوره شش هزار نفری شیراز بازدید و با اهالی ورزش و جوانان در شهرستان‌های مختلف دیدار خواهد کرد.

کامیاب از افتتاح ۲ سالن ورزشی در روستا‌های دریس و ابوالحیات از توابع شهرستان کازرون، استخر سرپوشیده و ده زمین چمن مینی فوتبال روستایی شهرستان ممسنی در سفر وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

بنا به این گزارش، وزیر ورزش و جوانان تا پایان سال یک بار دیگر؛ برای افتتاح چندین طرح ورزشی همچون مجموعه بین المللی سوارکاری و سالن ۶ هزار نفره شیراز به استان فارس سفر خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰