پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی:
در جلسه کمیته تعیین روسای دانشگاه های کشور، 13 نامزد از جمله دکتر انوشیروان غفاری برای ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون موفق به کسب رای اعتماد اعضا این کمیته شدند.

به گزارش کازرون نما، محمدرضا مخبردزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه ۲۸ کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها که روز یکشنبه ۲۷ آبان‌ و با حضور دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه‌ها و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد، ۱۳ نامزد برای ریاست دانشگاه‌های کشور موفق به کسب رأی اعتماد اعضای این کمیته شدند.

طبق اظهارات سخنگوی این شورا، در این جلسه ضمن انتخاب دکتر طهرانچی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد کشور، دکتر انوشیروان غفاری پور برای ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون به همراه روسای دانشگاه های شهرکرد، اردکان، گنبدکاووس، صنعتی بیرجند، صنعتی ارومیه، کوثر، بناب، ملایر، علوم پزشکی و توانبخشی و علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند موفق به کسب رای اعتماد اعضای کمیته گردیدند.

دکتر انوشیروان غفاری رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون شد.

گفتنی است: دکتر انوشیروان غفاری که عضو هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه یاسوج است، از اواسط شهریورماه 97 با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست به جای دکتر فرهاد براتی سکان هدایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون را در اختیار گرفته بود؛ که با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، از این پس با حکم ریاست این دانشگاه به کار خود ادامه خواهد داد.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳