پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
تئاتر:
نمایش "شاه لیر" به نویسندگی و کارگردانی هنرمند کازرونی و با حضور بازیگران مطرح کشوری در تهران به روی صحنه می رود

به گزارش کازرون نما، نمایش "شاه لیر" اثر ویلیام شکسپیر که توسط دکتر مسعود دلخواه هنرمند کازرونی بازنویسی و کارگردانی شده است، با حضور بازیگران مطرح سینما و تئاتر شامل: مهدى سلطانى، الهام پاوه نژاد، بهاره رهنما، خسرو شهراز، رحيم نوروزى، محمدصادق ملك، ناصر عاشورى، حميدرضا هدايتى،  محمدرضا على اكبرى، محمد صديقى مهر و محبوبه تفضلى و نیز آهنگسازی نادر مشایخی از بیستم آبان ماه جاری در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

شایان ذکر است: پيش فروش بليط این نمايش از ساعت ١٢ ظهر پنج شنبه 10 آبان ماه ٩٧ از طریق سايت www.tik8.com برای علاقمندان امکان پذیر می باشد.

نمایش

گفتنی است: دکتر مسعود دلخواه متولد 1336 و فارغ التحصیل فوق لیسانس و دکترای تئاتر از دانشگاه کانزاس آمریکا می باشد که علاوه بر بازیگری، نویسنده، کارگردان و استاد دانشگاه است؛ از جمله 14 سال در آمریکا به تدریس و تئاتر اشتغال داشت.

دکتر دلخواه در سال 1385 نمایش "ژولیوس سزار" نوشته ویلیام شکسپیر را در تالار مولوی روی صحنه برد و یکسال بعد در سال 86 از  طرف انجمن خانه تئاتر به عنوان کارگردان برتر عرصه تئاتر شناخته شد. وی در سال 89 نیز موفق شد عنوان بهترین بازیگر مرد جشواره فجر در بخش آثار بین المللی را به بدست آورد

این هنرمند کازرونی در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس است و در دانشگاه های آزاد و سوره نیز به تدریس اشتغال دارد.

نقش "عنایت" در سریال بلند "دلدادگان" که پخش آن اخیرا از شبکه 3 سیما به پایان رسید، اولین تجربه تلویزیونی این کارگردان و نویسنده کازرونی تئاتر بود.


نویسنده: سرویس فرهنگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷